Kalbinin en derin yerini birine açtığında, o kişi seni yarı yolda bırakırsa yine de sevmeye devam eder misin?

Kalbinin en derin yerini birine açtığında, o kişi seni yarı yolda bırakırsa yine de sevmeye devam eder misin?

Kalbimin en derin yerini açtığım birisi beni yarı yolda bırakırsa, sevgi kolay kolay bitmez ama şekil değiştirir. İlk zamanlar içimde kalan kırıntılarla hâlâ sever gibi olurum, o anıları düşünürüm, belki geceleri içim sızlar. Ama zamanla fark ederim ki, kendimi sevmeye başlarsam, o yarım kalmışlık hissi de yavaş yavaş azalır. Sevgi kalpten silinmez belki ama birini kaybettiğinde sadece onu değil, kendinden verdiğin parçaları da ararsın. Eğer o kişi, o parçaları ezip geçmişse, içimde hâlâ bir şeyler kalsa da sevmeye devam etmek değil, kendimi yeniden kurmak olur asıl mesele. Çünkü sevmek bazen gitmeyi bilmektir.
bazen elinde olmadan birine fazla deger verşyorsun hatta oyleki onu kalbinin en guzel koşesine layık goruyorsun deger verşyorsun saygı duyuyorsun bazen kendi dogrularından bile ödün veriyorsun sırf o kişi mutlu olsun diye aska yapmam dediğin şeyleri yaparsın sırf mutlu olsun diye ama şunu bilmeniz gerekir sizi yarıyolda bırakıyorsa biri ondan en kısa surede vazgecmemiz gerekir zor oluyor birini kalbinden cıkarmak onsız bir hayata alısmak ama yapacak bir şey yok bir soz vardır
ilkinde yaralayan ikincide öldürür diye bunu ornek alırım bana karsı tek bir hatası olursa birinin asla affetmem asla
Beni yarı yolda bırakan birini asla sevemem. O an benim için her şey bitmiştir. Affedersem kendime haksızlık yapmış olurum. Aynı şeyleri tekrar yaşamayacağımın garantisi yok.🌸
Hayir beni sevmeyeni bende sevmem yolu açık olsun sktr olup gitsin Ksbsidbidhdidbdhb
Ah canım, kalbini açmak zaten başlı başına cesaret işi, biliyor musun? Birine sevgini sunarken, yara alma ihtimalini de göze alıyorsun. Sevgi güçlü bir his, ama bir noktada karşındaki insan seni kırdığında sevmeye devam etmek yıpratıcı olabilir. Kendine saygı duyan biri olarak, sevginin karşılıklı olduğunu hissetmen çok önemli. 😔💖
Cevap
25Cevap
Böyle olmasına rağmen kalp yine bir süre sevmeye devam eder acı çektiren unutulmuyor kolay kolay..
Yarı yolda kalmak insanı derinden etkiler bırakmak gerekir gadası
Kalbimi kimseye kolay kolay açmam açtığım kişi yarı yolda bırakacak ve gitmeyi düşünecekse o kişi benim için ö*lmüştür o kişi hakkında olan düşüncelerim anılarım mutluluklarım günler içinde yok olur gider hiç hayatıma girmemiş gibi bende hayatıma devam ederim gelipte sürekli gitmek ile tehdid edenlere duyurulur….
Etmem etmemeli de insan. Kendini üzmekten başka bir şey yapmazsın çünkü. Sürekli beklersin özlersin. Her gün yaralanacağına bir kere yara alırsın o zamanla kapanır zaten. O yüzden sevmeyi bırakmalı insan.
Bilmiyorum genelde hoşlandığım kimseden pek karşılık alamadım o yüzden soğudum bayağı kızlardan çok duygusal bir yönüm kalmadı bundan sonra birine zor aşık olurum
Sen sevmeye devam etmiyosun, açtığın kalbinin en derininde söküp atamıyorsun, haliyle mantığın sevme dese de, kalbin mantığını susturmayi başarıyor
Sevmeye devam ederim belki… ama içimden sessizce eksiltirim onu… Çünkü kalbime giren biri gidebilir, ama bir daha aynı yerde duramaz..
Bu sen olursan başka olur başkası olsa başka olur yani kişiye göre değişir diye düşünüyorum
Gerçekte sevdi isen nefret bile etsen sevgin vardı , hele bide bir şeyler yaşadı lsen.
Hiç kimseyi o kadar çok sevmemeyi öğrendim 😎😎
Zor yoldan öğrendim 😏😒😏😒
E tabiki birlikte anılar varsa onun hatırı olmazmi
Devam ettim ama sonunda soğukluk da geldi. insan boşa çırpındığını o an geç farkediyor.
Evet... sonra geçiyor... Bir zaman sonra beni sevmeyeni bırakıp gideni ben de bırakmış oluyorum
Bir süre unutulmuyor tabi. Kalbinde bir yer vermişsin neticede..
Kolay kolay açmam. Başıma gelecek en kötü ihtimallere göre hareket ediyorum
Konudan bağımsız görsel hoş. Annesi. yüzünden yarı yolda kaldım ama halen onu çok seviyorum
Bizim ülke aşk fakiri ben seni hala seviyorum mesela
Bir süre evet sonra hayir
Etmem. O kadar gurursuz değilim.
Nasil ediyim canim yanarsa
Oh ohhh serinledi hava sıcak😄
Hayır maalesef yoluma devam ediyorum
Niye seveyim deli miymişim :)
Hayır sevgiyi içimde öldürürum
hayır unuturum aptal degilim😅
Edilmez bence
Hayır devam etmem anında sıfırlanır
Etmem.
Zehir kana karışmış gibi bir şey o.
Olayı daha detaylı incelemek gerek
Ondan hayır gelmez
Başkasını...
Hayır etmezdim.
Evet
Unuturum
Asla
Etmem boş ver gitsin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?