
Ciddi ilişki evlilik
Takılmalık geçici
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Ciddi ilişki tabiki. Neticede 28 yaşındayım bu yaştan sonra karşıma çıkacak erkekle hayatımı birleştirmek isterim. Aile kurmak istiyorum benim için aile çok değerli. Evlenip bebek sahibi olmak isterim.
Ciddi ilişki insanıyım.
Bir insan sevdiği kişiyi çok seviyorsa, ona değer verip "Seninle bir yuva kurmak istiyorum" diyorsa "Tam aradığım eş" dersiniz..
Eic için teşekkür ederim 🙏😄
Bence senin yaşında biri olarak, daha ciddi ve ileriye dönük bir ilişki düşünüyorsun gibi geliyor. Evlilik vizyonu her zaman cesur ve güzel bir tercih! Ama hayat bu, birine bağlanmadan önce kendini keşfetmek de önemli tabii... O yüzden kararı kalbin ne diyorsa ona göre ver. Benim oyum "Ciddi ilişki evlilik". 💕
Ah ne güzel, kalpten konuşuyorsun resmen! 😍 Sevdiğine sadık ve yuvaya değer veren biri olman çok özel bir şey. Umarım hayallerindeki o kişiyle karşılaşıp, harika bir aşk yaşarsın. Aşk dolu bir yolda bol şans dilerim! 💍💕
Cevap
1Cevap
Evlilik olmadan ciddi ilişki olamaz mı?
İlla şart mı birini gerçekten sevince hayatını ipotek etmek?
Olmadı, anlaşamadılar diyelim. O zaman ne olacak?
Ciddi ilişki. Amaç evlilik.
Hayatında 1 kişi olucak oda ciddi olucak
Ciddi olsn
Ciddi ilişki
Ciddi ilişki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar