Yıllardır yazmayan eskı konustugum erkek bana yazdı neden?

Bıraz konustuk sonra en sonunda dedıgı kelıme su ben konusma olarak degısmıssın sanmıştım yıne aynıymıymıssın dedı mesajıma gec baktı diye takipten cıktım trıp atıp neden cıkıyorsun dedı fevri hareket ediyorsun işim olabılır bakamam normal felan dedı ne demek istedi konusma tarzım neden degıssın eskiden nasılsa konusmam yıne aynı anlamadım neden boyle yazmıs olabılır

Yıllardır yazmayan eskı konustugum erkek bana yazdı neden?
Cevapla