Kocasında gözüm olduğunu düşünen kadın hakkında ne düşünüyorsunuz?

Ben normalde evli insanlarla konuşmayı yanlış bulurum ama benim bir sevgilim vardı sevgilim bana onlar öyle insanlar değil konuşabilirsin yanlış anlamazlar falan demişti garip geldi biraz ama yine de mesafeli olmaya yanlış anlaşıl mamaya dikkat ederek konuştum adamla karısı ilk başta rahatsız olmuyordu sonradan rahatsız olmaya başladı kocamla konuşma falan dedi bende zaten böyle biri olmadığımı onların arkadaş ortamına uyduğumu yine de dikkat ettiğimi söyledim öyle bir tepki alınca da bir daha konuşmadım ben zaten bu kadına şiddet çocuk istismarı aldatma gibi konulara karşı hassas biriyim değil ki birinin kocasını ayartayım üzüldüm açıkçası

He öyle bir niyette olsaydım çok fırsatım oldu yine de mesafemi edebimi korudum

Kadın sizce neden kocasında gözüm olduğunu düşündü
Kocasında gözüm olduğunu düşünen kadın hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla