Bir erkek beğendiği bir kıza neden mesaj atmaz konuşmak istemez?

Bir ara konuşuyorduk cin*sel bir sürü şey yazıyordu bana beni ne kadar beğendiğini fizigime az* dıgını falan söylüyordu aramızda hiç bir kavga falan olmadı 2 aydır bana mesaj atmıyor bir kere bile atmadı ve ben çok kötü hissediyorum bunu yapan erkeğin amacı nedir neden mesaj atmıyor olabilir hiç bir kavga olmadı aramızda
Bir erkek beğendiği bir kıza neden mesaj atmaz konuşmak istemez?
Cevapla