Flört ettiğim kız ile buluşma sonrası konuşamıyoruz artık sebebi nedir?

3 buçuk aydır konuştuğum kız ile buluştum. Numarasını geçen hafta almıştım ve pazar günü buluştuğumuz da 3 saate yakın oturduk. Genel olarak hayatımızda olan şeyleri vs anlattık. Ordan ayrıldıktan sonra eve geçtiğinde haber edersin dedim arabayla bırakmamı istemedi evi 100 metre ilerde olduğu için, geçtikten sonra söyledi ordan sonra yavaş yavaş soğukluğunu hissettim. Dün de çok durgundu ben de modun yok heralde dedim o da biraz öyle dedi felan 3 saat yazmadı sonra aradı arkadaşının bir durumu varmış ondan dolayı yazamadım dedi şimdi de bir arkadaşın yanına geçecem dedi ben de müsait olursan yazarsın o zaman dedi ve yine yazmadı gece ben aradım ancak öyle eve geçtiğini öğrendim. Yani bu kadar bir anda soğuk davranınca konuşmak istemediğini anlıyorum bu durumda artık sessizliğe tamamen çekilmem mi gerek çünkü ikinci buluşma teklifini bu şekilde yapacağımı da sanmıyorum. Gerçekten çok ciddi düşünüyordum ilişkimiz olursa diye ama onu bu saatten sonra nasıl kendime çekerim bilmiyorum

Flört ettiğim kız ile buluşma sonrası konuşamıyoruz artık sebebi nedir?
Cevapla