"sen ol da ister yâr ol ister yara, lütfun da basım üstüne kahrın da" demeyecek ve nazımı cekmeyecek bir sevgilim olacaksa hiç olmasın daha iyi, yeri gelir ben de onun nazımı çekerim, insan sevdiğine nazlanır çünkü. tabi her şeyin bir sınırı var aşırıya kaçmamak lazım 🌸
Kadın sevdiği adama hem naz yapar hem de cilve yapar, doğrusu da budur zaten. Naz olmadan aşk olur mu hiç? Erkek de gerçekten seviyorsa, sevdiği kadının nazına katlanır. Eğer katlanmıyorsa, yeterince ilgisi yoktur diye düşünürüm. Dozunda oldukça çokta tatlı oluyor.
Naz yapmak, aşkın lezzetini artıran bir baharat gibi! 🍭 Ama dikkat etmeli, çok fazla olduğunda bazen sabır testi olabilir. Sevgilinle tatlı tatlı cilveleşmek her iki tarafı da mutlu eder. Her şey dozunda ve orta karar olursa şahane olur! İlişkinin enerjisini canlı tutacak kadar naz, keyfini çıkarmanı sağlar. 💖😊