Sizce bir erkek neden ayrıldıktan hemen sonra yeni birilerini ekler?

Gayet güzel ve ciddi giden bi ilişkimiz vardı. Gel zaman git zaman ufak şeylerden boş kavgalar etmeye başladık, genelliklede bu kavgalar benim bi şeylere takılmamdan kaynaklanıyordu ama cidden altı boş şeylerdi. Sevgilim beni hep uyarıyordu “ boş kavgalar etmeyelim lütfen aşkım, böyle olunca üzülüyorum düşünüyorum acaba anlaşamıyor muyuz diye” vs diyordu. En sonda bi kavga ettik ama bu kavgada cidden haklıydım ama ona göre haksız ve boş bir kıskançlıktı bi hışımla ayrıldık. Akşamına bana adım attı fakat ben hala dizginlenmediğim için çıkıştım sonrasında da ilişkimiz bitti. Daha sonrasında kendi halime kaldıktan sonra defalarca bi şeyleri düzeltmeye çalıştım. Ama “artık sen inansanda bi şeylerin düzeleceğine benim inancım kalmadı” dedi ve bir aydır ayrıyız. Benden ayrıldıktan iki hafta sonra yeni birilerini eklemeye başladığını fark ettim arkadaş çevremden bakarak, şimdi ise bu kişileri sildiğini görüyorum. Sizce bunu neden yapıyor olabilir. İlgi mi çekmeye çalışıyor yoksa başka bir sebep mi? + olarak ayrıldıktan sonra yakın arkadaşıyla aramda bi diyolog geçti ve çocuk bana “ severken neden ayrıldınız, geçen konuştuk sesi kötü geliyordu ama bana neden ayrıldığınızı anlatmadı, senide sevdiğini bildiğim için instagramdan çıkarmadım kanka” dedi. Ertesi günde benimkiyle konuştuğunu ama beninkinin geri dönmek istemediğini söyledi bana. Bende saygı duyduğumu söyledim. Gel zaman git zaman geçtiğimiz hafta bu ikisi birlikte tatile gitti bende o gün tatile gittim ve story paylaştım vs bi kaç gün arkadaşı storylerimi gördükten sonra beni sildi. Sizce ne için silmiş olabilir? Sizce benim ki mi sildirtti gezdiğimi görüp yoksa arkadaşı artık tamamen bittiğini mi düşünüp sildi? Birde bu ekleme çıkarma için ne düşünüyorsunuz

Sizce bir erkek neden ayrıldıktan hemen sonra yeni birilerini ekler?
Cevapla