Sizde mi şiir yazmak için çabalarsınız yoksa ben anlamam öyle seylerden teşekkür eder, geçerim mi dersiniz?
Cevabın nedir?
Cevapla
+1 yılBana şiir gönderen yazan bir kız hiç olmadı ama yazsaydı bizde ona bir yerlerden bulup yollardık hoş bişeyler şekil A da görülen şiir gibi:))
Sana Serilir Gönlün Tek Renkli Narin Halısı..
Seni Sadece İnsan Değil Cümle Alem Tanısın..
Yağmurun Gözünden Seli Gözlerimden Seni
Özleminden Beri Anlatırım Aklın, Aklı Karışır..
En Uzun Süren Ömre Denktir Ömrümün 1 Karışı..
Afitap Seni Gördüğü Günden Beri Sarışın..
1 Ay Kaldı Sana Rekabet Edebilecek Güçte..
1 Ay Kaldı Tutulmana Oda Büyüklüğüne Alışır..
20 Dilde Seviyorum Seni, 81 İlde.
80 Bin Çeşit Bitkinin 80 Bininde..
Kendi Kafama Sıktığım Gümüş bir Kurşun Varlığın..
Ne Olur O Karanlıktan Yanıma Seksen Birinde..02 Yorumla- +1 yıl
Ayy nickini sevmedim sütlaç yiyordum ve midem bulandı o yüzden yorumunu okumuyorum :/
- +1 yıl
Cann sağolsn:)
En İyi Cevaplar
teşekkür eder geçerim
07 Yorumla- +1 yıl
Hırt!
- +1 yıl
Hahah :)
- +1 yıl
Teşekkür edip geç diye :)
- +1 yıl
Sorun değil ben anladım :)
+1 yılşiiir seve tipler bana hep böyle atarlı tipler gibi geliyor. bir rahat olmayı öğrenememiş melankolikler topluluğu gibi. tabikide bir insan için özel bişey yapılması insanın hoşuna gider. bu yüzden mutlu olur. ama sürekli şiir yazan bir adam benim için samimiyetini yitirir. çünkü o adam bana yazmasa başkasına ya da başka birşeye yazacaktır.. neyse şiir pek benlik olay değil kısacası öyle ayda yılda bir olanlar kabulüm gerisi fazla :D
11 Yorumla- +1 yıl
Son cümlene katılıp burdan +1 yolluyorum :))
+1 yılKarşılık veririm, duygu denizinde sevgiyle harmanlanmış dalgalar gibi aşkımız yansır kıyılarımıza.. :)
05 Yorumla- +1 yıl
Vayy bak sen :))
- +1 yıl
Ama yazan yok pembiş :/ :D
- +1 yıl
Üzülme be renkdaşım olur elbet :(
- +1 yıl
Hayırlısı :D
- +1 yıl
Amin :))
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
14
Cevap
37Cevap
+1 yıleğer yazamıyorsan açıkça söyle ama de sana bir şiir hediye edeceğim de ve yılmaz erdoğan- bu bahar aşka hazır, sana bakmak, sevebilme ihtimali vs. birini yolla gitsin
03 Yorumla- +1 yıl
Anlamam ben o işlerden odunum fazlasıyla :)
- +1 yıl
yazdığı şiiri bana yolla bakayım sana bir şiir önerisi vereyim sende ona yolla
- +1 yıl
Kimse yazmadı arkadasım ya anlamam diyorum kim bana ne diye yazsın
İlk önce gerçekten çok sevinirim, anlamınada bağlı gerçi ama... Teşekkür ederim ve daha iyisini yazmaya çalışırım...
02 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür etmek yetmiyor mu yanı
şiir yazıp ezberlemişti sonrada ben tam ondan ayrılacaktım yüzüme o şiiri okudu etkilendim tekrar aşık olmuştum
10 YorumlaHer gün her gün olmasa bile 2 günde bir şiirim geliyor :)
03 Yorumla- +1 yıl
Ne kız bu tansiyonum cıkıyor gibi demişsin :)
+1 yılUleeey ben beste yaprtimda noldu ks de takiliorm :D
04 Yorumla- +1 yıl
Hahah umursamadı mı senı vay hırt :))
- +1 yıl
3.5 sene umursadi ciktik sozlendik gibi bisey oldu sonra ikimizde yollu reis :D
- +1 yıl
Ayy bence bütün bunlar sen beste yaptın diye oldu yapmasaydın keşke :))
- +1 yıl
Hahaha fazla kurcalama 3.5 sene hayatimi yasadm :)
Kültür & Sanat konusunda 7,1b cevap paylaştı. Icimden ne zman gelirse o zman karsilik verirm o an ona cevap yzcam die yazarsam olmazki zaten tam duygu yansiitamam once icimdeki ask kabarmali
00 Yorumla
+1 yılÇok etkiler, hele bir de kesafet dolu bir şiirse, dağladı demektir beni...
06 Yorumla- +1 yıl
Hadi ya
- +1 yıl
Öyle, şiir önemli benim için de o yüzden!..
- +1 yıl
Bir zamanlar bizim içinde önemliydi artık sagol diyip ikiliyorum
- +1 yıl
Şiir insan hayatını, duygularını etkilediği için önemlidir bana göre, biri söylese de söylemese de...
- +1 yıl
Herkesin bakışı farklı tabi haklı olabılırsin
- +1 yıl
Doğrudur...
Kültür & Sanat konusunda 1,1b cevap paylaştı. O şiir yazdıracak bir gönül var demektir bende ,
Bende roman yazarım.02 Yorumla- +1 yıl
İyiymiş
Keşke şiir yazsa bende şiir yazarım hemen karşilik veririm çabalamama gerek yok şiir tek hobim benim gerçi sevgilim yokki şiir yazsın olursa yazar belki :D
02 Yorumla- +1 yıl
Olursa fırsatı kaçırma hemen yaz :)
+1 yılşiir yazan taraf ben olduğumdan biraz duygusuz kalırım sanıım :d
010 Yorumla- +1 yıl
Duygusuz olan şiir yazamaz ama :)
- +1 yıl
:)) öyle değil. sadece yazılan kelimlere çokça odaklandığımdan, kendimi şiirde arama çabasından anlamayabilirim :) bir de düşününce oduna bakarak yazılan şiirle çiçeğe bakılıp yazılan şiir bir olmaz gibi... ondan da biraz duygusuz kalıyorum sanırım :)
- +1 yıl
Hep oduna baktığımız için sıkıntı orda sıksan bile güzel sözler çıkmıyor :))
- +1 yıl
bir de yontup bakmak lazım sizde sanırım güzelliğe ulaşmak için o da baya meşakkatli :)
- +1 yıl
Yontuyom Yontuyom yine odun nereye gidiyom degil nerden geldım diyor hep :))
- +1 yıl
anladım :)) şiir yazar mısınız peki?
- +1 yıl
Cıks bende anlamam meşe gürgen palamut bende :))
- +1 yıl
ben ağaç türlerini seviyorum diyorsnuz anladım... o da meşakkatli iş :)
- +1 yıl
En güzel aşk zor olandır derler ya hani işte o yalan kimse zor degil herkeste biraz odunluk var :)
- +1 yıl
aynen öyle :D
Şarkı yazar besteler söyler cdye çeker verirdim heralde. kaldımı la öyle kız?
03 Yorumla- +1 yıl
Çay olabılır bak bırak aşkı falan :)
eger ki icimde kipirti olusduysa muhakak bir seyler okur...
10 Yorumla- Kültür & Sanat konusunda 3,4b cevap paylaştı.
+1 yılşiir yazmaya bayılırım..
muhtemelen yazdıklarına çuk diye oturacak bir cevabı 10 dakika sonra ona yazmış olurum :)05 Yorumla- +1 yıl
Ben olsam bırak l*n bırak yazma şiir 10 dakka seni bekleyemem derim :))
- +1 yıl
nasıl bir sabırsızlık bu 10 dakika mesaj bekleyemiyorsun :)
sana şiir yazanda kabahat zaten :P - +1 yıl
bekleyemem arkadas o mesaj hemen gelecek gelmiyorsa yazma :))
- +1 yıl
denemeye ne dersin :)
- +1 yıl
Olmaz benı çarmaga gererler ahahaj :)
O bana şiir yazsa ben varya çok güzel şeyler yaparım ona asdg
01 Yorumla- +1 yıl
Ne yapan kız :)
+1 yılSen dünyamın bir tanecik ay parçası
Ufuklara baktığımda gördüğüm hayatımın yansıması
Cahil Cüheyla
@Heidiii
:(02 Yorumla- +1 yıl
Ayy ilanı aşk mı bu 😍
Kız @Heidiii gel cabuk buraya :))
o* okulun önünde yırtmıştı. üstelik mavi kağıttaydı l*n . hatırladıkça kızıyorum. gitti kime verdi sonra. neyse.
00 Yorumlaİlk önce totom kalkar :) saka bir kenara ben öyle kızı birakmam sahiplenirim
08 Yorumla- +1 yıl
Hahah :)
- +1 yıl
Öyleyiz vesselam :)
- +1 yıl
Vala yok olsa hemen ikilerim ya da o beni bırakır hahah :)
- +1 yıl
Yok karşılık veremem oda bıkar kaçar olay bu :)
+1 yılBunca zaman ben hep kendim yazdim, bana yazan olmadi, mektup disinda.
02 Yorumla- +1 yıl
Boşver sende yazma
- +1 yıl
Bundan sonra herkese yazmayacagim zaten, hayatimin kadinina yazacagim sadece, gelirse.
gel bir sarılak derim sonrada alnına bir öpücük kondururum saol bidenem derdxim :D
13 Yorumla- +1 yıl
Hahah sagol de geç ya bu kadar duygu yüklemesi lüzumsuz :))
- +1 yıl
:) tamam
+1 yılEvinin önüne ismini yazarım ispirtoyla ateşe veririm :D Mecnun hesabı D:
02 Yorumla- +1 yıl
Hayy allahım fikre bak :)
- +1 yıl
Ne güzel işte :D
Yazamam ben kendimi biliyorum. Ama çok hoşuma gittiğini belli ederim.
01 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür et geç ya bence
+1 yılİlişkide şiir yazılacaksa, ilk yazacak taraf ben olurum zaten.
03 Yorumla- +1 yıl
Neden yogun duygularla mı seviyorsun
- +1 yıl
Değer verirsem, sevginin haddi hesabi olmaz.
- +1 yıl
Hayırlısı olsun o zaman
kördüğümsün beni bağlayan
kapanmaz yarasın bende kanayan
benimle birlikte sana ağlayan
gökteki yas tutmuş meleklere sor03 Yorumla- +1 yıl
Ben anlamam o işlerden yinede teşekkür ederim :)
- +1 yıl
Zaten bana yazdın demedim ki hey allahım :))
+1 yılŞiir gibi bakan kadınları, şiirden anlayan adamlar sevmeli. Sevmeli ki ziyan olmasın o mısralar.
00 Yorumla
+1 yılBen ona yazıyorum, o da bana yazsa fena olmaz, sevinirim
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılYazdım anlamadı malll :) cidden şiirden anlamıyordu hiç şiir sevmezdi ensonunda ayrıldık :)
08 Yorumla- +1 yıl
Oh en güzeli yazmayın şiir falan ya :) (
Cevap sahibi+1 yılŞiir yazmıyorum artık bazen kısa yazılar özel birilerine o an geliyo ya ilham :)
- +1 yıl
Yazma yazma onuda yazma vala anlamıyoruz biz :)
Cevap sahibi+1 yılLa bir git edebiyatı ben seviyorum alla alla edebiyattan soğutacak bu kız ya odunsu :)
- +1 yıl
Hahah odunluk ruhumda var değişmek yok kimseye şiir yazsa tamam mı anlamaz onlar senı :))
Cevap sahibi+1 yılyahu sen cümle kuramıyon ben şiirden anlamanı bekliyorum kusura bakma hata benim :( ablacım o nasıl cümle ya alınma ama anlamadım ya :)
- +1 yıl
E ben demiştim odunum diye ahahah :))
Cevap sahibi+1 yılişte ben inanmamışım okadar olmaz dedim ohaadiyorumm şimdi :)
Gizli Üye(30-35)+1 yılYazmaya çalıştım butun hevesimi kirdi bir daha girismem öyle islere
01 Yorumla- +1 yıl
Hevesi kırılanlar güzel duygularla yazar bence o kaybetmis
+1 yılDuygu kalmadi ki artik yazayim tskkur edip gidiyorum
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılCok duygusuzum oyle normal yaziymis gibi bakarim gereksiz derim odunum biraz
06 Yorumla- +1 yıl
Yirimmm aynı ben :))
Cevap sahibi+1 yılAma uzun bir mesaja hayir demem :)
- +1 yıl
Vala ben de demem ama yazan olmayınca sıkıntı everestte :))
Cevap sahibi+1 yılAynen hep kisa yaziyo :(
- +1 yıl
O kısa yazıları al ye deseydin
Cevap sahibi+1 yılHaha :D
Karşılığı bir şiir olur mutemelen...
01 Yorumla- +1 yıl
Yaz yolla hemen bakim o nasıl karsılık verecek
Teşekkür ederim eve gidince atar geçerim.
01 Yorumla- +1 yıl
Ben olsam eve dahi gitmem cevap atmak için
+1 yılŞiyirle karşılık veririm
05 Yorumla- +1 yıl
Veremezsin sen
- +1 yıl
o niye?
- +1 yıl
Daha şiir demesini bilmiyorsun
- +1 yıl
güldüm
- +1 yıl
Hıı hıı bende
Gerek yok siire samimi olsun o da yeter 😊
01 Yorumla- +1 yıl
Bence de samimi olsun :)
Yazıyorum zaten, yapıştırırım cevabı.
05 Yorumla- +1 yıl
Ne diyip yapıştırıyon taktık versene
- +1 yıl
Haa anlamadım ilk baş neyse sen yaz o halde benım şiirle aram yok
- +1 yıl
Yok ben anlamam duygusuzum pata küte dökerim herseyi şiirin de bir adabı var ortalığı pok gölüne çevirmek istemem şahsen
Bunun bir karşılığı olması lazim :))
02 Yorumla- +1 yıl
Bencede olmalı :)
Kültür & Sanat konusunda 811 cevap paylaştı. ona yazdığım şiirleri gönderirim
03 Yorumla- +1 yıl
Yazdın mı?
- +1 yıl
Platonik iyi degil be açılmak şart :)
+1 yılDuygusuzum siir sevmem ben
01 Yorumla- +1 yıl
Al işte aynı ben :(
Ulan o konularda duygusuzum :)
01 Yorumla- +1 yıl
Aferin hanzo :)
Gizli Üye(30-35)+1 yılYazan var ama dedign gibi tesekkür edip geciyorum.
03 Yorumla- +1 yıl
En iyisini yapıyorsun :)
Cevap sahibi+1 yılYapmacık geliyor, gercekci değil.
- +1 yıl
Kesin bir yerden çaldı şerefsiz diyom ben :))
şiire şiirle karşılık verirdim
014 Yorumla- +1 yıl
Verme bence boşver
- +1 yıl
Anlamıyoruz nede olsa ondan
- +1 yıl
Bilmem herkes farklı şeylerden anlıyor
- +1 yıl
E siz zaten odun degil misiniz :)
- +1 yıl
Pek bir fark yok sanki :)
- +1 yıl
Tamam taliplerine seslen burdan :))
- +1 yıl
Haha 14 şubatta bütün keresteler dökülüyor :)) hakkında hayırlısı :)
+1 yılUtaniirim ama duygulanmam
11 Yorumla- +1 yıl
Utanın mı niye ki?
- Kültür & Sanat konusunda 763 cevap paylaştı.
+1 yılŞiirine şiirle Yanıt verirdim...
08 Yorumla- +1 yıl
Duygu lazım
- +1 yıl
Yürek varsa, sorun yok...
- +1 yıl
Haklı olabilirsin
- +1 yıl
Sen, şiir yazar mısın?
- +1 yıl
Hiç anlamam duygusuzum ben herseyi pata küte söyledim şiirlemeye gerek yok, bence
- +1 yıl
Seni gidi yüreksiz seni!
- +1 yıl
Huyum bu değiştiremem
- +1 yıl
Sağlık olsun
+1 yılŞiir çok entel dantel geliyor bana :)
07 Yorumla- +1 yıl
Haklısın çünkü sen hırtsın ondan 😄
- +1 yıl
bizi seven böyle sevsin kardeşimmmmmmmm ! :D
- +1 yıl
Hahahah tamam aggbiiii böyle sevil sen :))
- +1 yıl
taliplilerimi bekliyorum :D
- +1 yıl
İlla bunu ekleyecen haa ölün geberin yoksa :))
- +1 yıl
uyuyamam yoksa biliyosun uykum kıymetlidir :D
- +1 yıl
Bilirim bilirim uykusu tosun :)
Serenat Yaparım Ona..
02 Yorumla- +1 yıl
Hadi yapsana :)
Duygulanir sarilirdim
02 Yorumla- +1 yıl
Hadi ya :)
- Kültür & Sanat konusunda 394 cevap paylaştı.
+1 yılİki kadeh şarap koyardım
00 Yorumla Ağlarım kesin :)
00 Yorumla
+1 yılSinir olurum
04 Yorumla- +1 yıl
Aaa cok degişik neden peki
- +1 yıl
Cok romantik erkek sevmiyrm ben ya
- +1 yıl
Bende pek sevmem gülme tutar :)
- +1 yıl
Aynen :)
Yazmisligim var :))
03 Yorumla- +1 yıl
Ee gelen karşılık ne oldu
- +1 yıl
O zaman iyi bence gereksiz :)
Ay ben gülerim :)
00 Yorumla
+1 yılSiir olmaz artik
00 Yorumla
Devamını Gör(36)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kültür & Sanat > Sorular > Sevdiginiz kişi size şiir yazsa nasıl karsılık verirsiniz?
Duygusuz musunuz yoksa tam tersi mi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar