Galiba birinden hoşlaniyorum... uzun iliskiden ciktiktan sonra asla inanmazdim birinden hoslanacağımı?

Baya yakisikli bir kac aydir bakisiyoruz numarasini veriyodu aramiyodum aramaya karar verdim... aradim ama adam devamli watsapda aktiv gece gunduz aktiv... benmi subheciyim yoksa altinda art niyyet ariyimmi?

Güncellemeler
1 yıl
Selam bir erkek neden iki watsap kullanib ikisinde de aktiv olur? benmi kotu niyyetliyim? yoksa bu erkek capkinin önde gidenimi
Galiba birinden hoşlaniyorum... uzun iliskiden ciktiktan sonra asla inanmazdim birinden hoslanacağımı?
Cevapla