Kız arkadaşım her konuda çok inatçı. Ben de en az onun kadar inatçıyım. Israrcı olduğumu kabul ediyorum ama yapma diyorsak yapma. Tamam dediysen yapma. Oturup mesele hakkında iletişim kurunca kavga çıkıyor. Ben onu anlıyorum ama o konuda dur diyorum. Yok ben suçsuzum, üstüme geliyorsun vs. diyor. Ben de seni anlıyorum sadece yapma diyorum.
Neredeyse 1 yıllık ilişkim var. Kız arkadaşım o kadar inatçı ki. Onu kendimden vazgeçecek kadar seviyorum ama hareketleri bazen beni kızdırıyor çünkü çok inatçı ve sözünden dönüyor. Sonra da üzülen o oluyor. Peşinden gönül almak için koşturuyorum. Yalvar yakar oluyorum. Ne yapmalıyım? ya da Ne yapacağız? Biraz fikir verin lütfen. Şimdiden teşekkürler hepinize.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer