Kız arkadaşım çok inatçı benden daha fazla inatçı. Ne yapacağım (Ayrılmak Dışında!) ?

Kız arkadaşım her konuda çok inatçı. Ben de en az onun kadar inatçıyım. Israrcı olduğumu kabul ediyorum ama yapma diyorsak yapma. Tamam dediysen yapma. Oturup mesele hakkında iletişim kurunca kavga çıkıyor. Ben onu anlıyorum ama o konuda dur diyorum. Yok ben suçsuzum, üstüme geliyorsun vs. diyor. Ben de seni anlıyorum sadece yapma diyorum.

Neredeyse 1 yıllık ilişkim var. Kız arkadaşım o kadar inatçı ki. Onu kendimden vazgeçecek kadar seviyorum ama hareketleri bazen beni kızdırıyor çünkü çok inatçı ve sözünden dönüyor. Sonra da üzülen o oluyor. Peşinden gönül almak için koşturuyorum. Yalvar yakar oluyorum. Ne yapmalıyım? ya da Ne yapacağız? Biraz fikir verin lütfen. Şimdiden teşekkürler hepinize.

Kız arkadaşım çok inatçı benden daha fazla inatçı. Ne yapacağım (Ayrılmak Dışında!) ?
Cevapla