
Seviyorum diyen çok, ama gerçekten seven genelde sessizdir. Kalanı ses yapar.
#Yeterhayeterhayat

Seviyorum diyen çok, ama gerçekten seven genelde sessizdir. Kalanı ses yapar.
#Yeterhayeterhayat
İçeriği boş laf insanı daha çok yorar , çünkü çok fazla şatafatlı kelimeler pahalı hediyeler, iltifatlar her zaman sahtelik barındırır , böyle bir sahteligin içinde de var olmak hem üzer hem yorar çünkü iklimde bırakır
İkilim de
Bence lafta seven çok yorar.. Dil kolay söyler ama emek yoksa bir anlam ifade etmez.. Sevgi emek özveri ister.. Emek olmadan da yemek olmaz derler.. İnsan sevdiğine ilgi göstermedikten sonra seviyorum demiş olsa ne faydası var.. Yalan olan her şey insanı çok yoruyor ne yazık ki..
İlgisizlik olabilir alışıyor insan bi zaman sonra. Ama süslü sözler herkes söyleyebilir dile kolay. Sevgi emek ister, karşındakini anlamaya çalışmak.
İlgisizlik can sıkıcı, ama lafta sevgi yoran, iç sıkıntısı yaratan bir durum. Seviyorum deyip hissettirmeyenler var ya, onlar insanı yorar. Kalbinin sesini duyan biriyle olmak en güzeli. Sevgi sessiz de gösterilebilir; hissettiğini biliyorsan sorun yok! Önemli olan gerçekten samimi olanı bulmak. 💕✨
Cevap
3Cevap
Zaten ilgisizlik eşittir lafta sevgi
Hiç bu açıdan bakmamıştım he
Bakman gereken açıları da mı anlatalım sana
Bakış acımızı sildiğimizde bakış açımızı düzeltiriz sosi 😂
Silmeden, yeni bakış açılarını kabul edecek kapasite yok mu djdj
Harici disk takmak lazım, kendi kapasitesi yetersiz 😏
Üff oldu 🥹
Gözleri de doldu arada 😅
Tabii pıt
Gözyaşı mı 🥺
Öyleli tabii mutlu mu oldun
Hayır üzüldüm
Yalanın batsın 😂
Gerçekten pıt olsaydı üzülürdüm ama 😂
Piüüüh devam mı 😂
Valla be 😂
Artık yazamazsan çarpıldığını düşüneceğim sjdj
Doğruluk payı olabilir elektrik çarptı 😂😂
Pisss
Valla çarptı. İş yerinin şartelleri indirirken 😂 ben indirdim o kaldırdı 😂😂 neyse ki yere fırlattı da burdan anlatabiliyorum ohh yaşamak ne güzel şey 😂
Aldın mı cezanı?
Sosinin sopası yok demek ki 🤣
Ama Bad duaları var jsjd
Ya 😂😂 kaç sezon soğuk savaş izledin berbattı 😂😂
😒😒
Yanlış yazmışım, ber bad tı 🤦🤦
Yine yanlış 🙄
Yanlışlarımı düzelt sen de aaaa. Azcık ilgi 😂😂
Oha kaç gündür yanlışlarını düzeltiyorum burada, nankör djjd
https://youtu.be/n1Kj7mzWKr0 😂😂 topi topi 12 numara
Ey güzel Allahım yaratıyorsun bari takip et 😅
😂😂 tam şakayı yazdım çarpılırım diye sildim 😂
Öğreniyor musun jdjd
Yok be, ilahi şakalardan uzak duruyorum 😂
Yaw yürü git
Yemin ediyorum adım atacak halim yok 😂
Şaşırtsana beni 😂
Ayak ayak üstüne attım adım atacak halim yokken ayh
Bacak bacak üstüne değil mi normalı
Arkadaşım hoş geldin de izlenmiş 🤣 he he öyle ondan aynen 🤣
Herhalde yanii
Olur gibi ya 😂
Ne 😅
Bi hesap yapıyorum da bişi yok bişi yok 😂
Bu iki oldu, aynısını yapacağım 🙄
Arkadaşım hoş geldin izlemeyenden olur mu diye soru açmayı planladım aaaa ifşa ettin mutlu musun 🤣
Birini ifşa edince çok mutlu oluyorum 😀
İfşam çıksa bu kadar üzülmem 🤣🤣
Ahahaha deli
Efendim
Efendim mi 😅
Bana seslenmedin mi 😂
Hep böyle geç mi kalırsın 😅
Mmmm düşünüyordum 😂 disk yetersiz unuttun mu 😂
Bahanen ile hoşlaşmadık 😅
Ne bahane sunsam hoşlaşırdınız 😂
Soruma cevap alabilseydim ne hoş olurdu
Soru mu açtın görmedim 🤦
Hep mi böyle geç kalırsın sorusundan bahsediyorum :D seni yolarım
Bazı durumlarda geç kalırım evet ama her zaman değil 😂😂
İçimize su serptin ya valla 😂
Bütün soruların cevabı bende 😎 yollayın gelsin. İlk zamandan beri kelime oyunu izliyorum 😂😂
Kelime oyununda iyi olabilirsin ama diğer sorular seni aşar jdjd
Beni aşacak soru yoktur, cevaplamaktan hicap edeceğim sorular vardır 😂😂
Örnek isterim 😏
64 yorumu ne ara attık sorusunun cevabını verirsen belki 😂😂
Bende 61 diyordu en son 😕
Örnek olarak hmmmm babamın önünde sigara içiyor musun sorusu olabilir 😂
Kimin babasının onu çözelim sjcj
Ya da babam bana sigaraya ne zaman başladın deseydi hicap edebilirdim. Bir de utanmıyor musun falan deseydi. Haksızlık etme bence mükemmel örnekler 🥺
Kafan güzel mi?
şu an mı 😂
Evet bu an
Şeyyyyy çok fazla saylanmaz 🥹👉👈
😒 sezmiştim
Kaçıncı hissini kullandın üstümde çabuk söyle sjsjhshs
Birincisi yetti 😂
Adam olana çok bile zaten 😂😂
Lan estağfurullah 😅 çok şapşalsın
Allah cezanı vermesin googleye birinci his hangisi diye sordum mutlu musun 🤣🤣
Çok mutluyum 😅 öğrendin mi bari
İlk giriş hissi falan diyo ama bı şey anlamadım 😂😂
Mutluluğum kısa sürdü 😂
5 dakika az mı 😂
Çok az
1 dakikalık mutluluk için ne güneşler sönüyor biliyon mu sen 😂😂
1 dakikalık mutluluğa razı gelen güneşlerin suçu
Burada mutluluktan kasıt gerçek mutluluk mu o önemli 😂😂😂
Yalancıdan mutluluk mu olur?
Yalancıktan* (Benim klavyenin asilliği)
Süre fazla uzarsa yalancığa dönüyor işte 😂 nerden biliyorsun diye sorma 😂😂
Soruruuum söyle çabuk
Soruruuuummm 😂😂 çünkü bizim mutluluklarımız 5-6 saat sürüyor ama ilk 1 saat sonrasında 1 saat boyunca mutlu olduğumuz için mutlu oluyoruz 😂
Matematik de kötü 🥹
Formülü de öğret hayrına 😂
🤧 hayır işlerini kapattık fdjj
Bi hayrın dokunsa şaşardım hıh 😒
Şaşırma diye işte 😅
Yolum belli yurdum belli ya niye şaşıriyim sen yeter ki öğret 😂
Sen yazdın şaşardım diye djjd
😒 her şeye de bı şey bul üfff sjsjsjs
Ben bulmadım sen söyledin 😀
Islak iftira 😱
Ver kurutup atayım ahahah
Al, sıkı tut kaçmasın 🤣
Bende kalmasın 🙄
Kuruttuktan sonra at işte sende be 😂
Sana atacammm
Kıyamazsın kiii 🥹
Deneyelim 😂
At bakalım bekliyorum 😂
Kafama geldi diye ağlama sonra jddj
Azcık daha güzelleşır en fazla 😏 hadi vur 😂
delirdin sen iyice 😂
Yok yahu doğal halim 😂
☺️☺️
")
İlgisizlk ve iletisimsizlk
Sevgi eylem gerektirir
Kesinlikle, seven sevdiğine klima alsın bir de. Eylemlerin kralı
Zaten gerçek seven gerçek ilgi gösterir. O yüzden ikisi de çok yorar.
Zaten lafta sevgisi olan ilgisiz olur ikisi de çok yorar vesselam..
Bence ilgisizlik daha fazla yorar dozunda olduktan sonra sevgi isterim
İlgisizlik yorar bir yerden sonra da kuş yuvadan uçar 🙃
Lafta sevgi yorar ya ilgi o kadar mühim değil yapısı o olabilir ama lafta olan şey canımı sıkar
İkisi de beni yormaz ilgi görmediğim ve lafta sevenin yanında kalmam hiç yoramam kendimi
Lafta kalınca ilgisizliğe evrilmiyor mu
Öyle mi oluyo 🤦
Bence öyle. Söyle söyle faliyet yok eeee sonra
Sonrası ne?
İlgisizlik oluyo 😀
Çok mantıklı imiş 😅
Haklı sona ulaşmış oldum 😂
Evet zafer senin, zafer inananların 😅
Kim daha çok seviyorsa o hem daha çok acı çeker hemde yorulur
İlgisizlik yorar
ilgisizlik tahammülsüzlük sınırımdır
Yok ben acırım o kadar vicdansız değilim
Her ikisi de yorar.🦋
Lafta sevgi..
ilgisizlik
İlgisizlik
İlgisizlik yorar
İkisi de
ikiside yorar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?