Bir insan ilki olduğu kızdan nasıl bu kadar kolay vazgeçer?

Kullandın dediğimde kızıyor bir de. İnsan ne düşünür ki başka. Sadece ilgisiz davrandığından şikayet ediyorum diye ki çok haklıyım bıraktı beni. Seven insan bu yüzden bırakır mı? Ben hala aşamıyorum bu durumu bitti unuttum diyorum ama her hatırladığımda ağlıyorum.

Bir insan ilki olduğu kızdan nasıl bu kadar kolay vazgeçer?
Cevapla