Kkizlar beden hocama ona aşk olduğumu itiraf ettim bu adamdaki rahatlık normal mi?

Arkadaşlar yılardır aşk olduğum beden hocama dün ona aşk olduğumu itiraf ettim oda bana dediki ben seni anlıyorum dedi ama bu yaşadığın duygu aşk duygusu değil ilerde anlarsın beni diyor sonra aşk duygusu yazdım kimseyi senin gibi sevemedim dedim oda bana bırakmıyorsun ki sevsinler hayatla bi barış bırak birileri karşına çıksın diyor sonra mesaj yazdım bakmadı hala da bakmadı dünden beri ben ne yapicam sanki o benim içimde benim yaşadığım şeyi yaşamışsa gelmiş bana diyorki bu yaşadığın şey aşk duyduğu değil ilerde italyada buluşuruz dedi de son mesajıma dünden beri bakmıyor sizce neden

Kkizlar beden hocama ona aşk olduğumu itiraf ettim bu adamdaki rahatlık normal mi?
Cevapla