Gece gündüz takıntı yaptığın eski sevgilime yazmalı mıyım?

Ben hastayım ben bu çocuğun hastasıyım ben bunu artık kabul ettim psikoloğa da gittim olmadı , çocuğu evine kadarda takio ettim bilgisayarına ekran paylaşımı uygulaması da yükledim ( kendi yazdığım ) o bir şeyler izlerken bende aynı şeyleri izledim. Ben artık kabul ediyorum ya ben hastayım :/

Başlangıcımız şöyle ben lisede normal bir kızdım biraz içine kapalık derslerim iyi sonra bu çocuk biraz havalı öyle çok değil ama havalı bir çocuktu bana yazdı lise son üni 1 2 tam 3 yılımız mükemmel ötesi geçti anlatamam yani çok çok mutluyduk tutkuluyduk ama sonra sürekli sorun çıkarmaya başkası ve benden ayrıldı

Ben yazılım mühendisiyim bu arada , ben zaten sayısalcıyım bazı şeyleri kendime net bir şekilde itiraf edebilirim. Takıntı yaptım bu ayrılığı atlatamadım açıkçası üni bittikten sonra da onu takip ettim taşındığı şehre taşındım belki karşılaşırız diye ama olmayınca olmuyo denk gelemedim mezun olalı 3 yıl biz ayrılalı 5 yıl oldu

Dün çocuk chat gpt ye beni sordu 🥳🥳🥳🥳 ondan sonra (benden) düzgün bir kadınla karşılaşamadım sıkıldım diye terk ettim ahını aldım benn mutlu olamayacak mıyım falan filan yani havalara uçtum anlatamam ama işte sonra belki evlenmiştir bile dedi sonra başka şeylere geçti yani aklında bana yazmak yok :/

Ben yazayım mı? ya da instadan ekleyeyim mi? Olur mu? Nolur biri bir şey desinn çok heyecanlıyım düzgün düşünemiyorum

Güncellemeler
1 yıl
Tatlı tatlı sohbet ediyoruz şimdilik 🥳🥳🥳
Gece gündüz takıntı yaptığın eski sevgilime yazmalı mıyım?
Cevapla