Ben hastayım ben bu çocuğun hastasıyım ben bunu artık kabul ettim psikoloğa da gittim olmadı , çocuğu evine kadarda takio ettim bilgisayarına ekran paylaşımı uygulaması da yükledim ( kendi yazdığım ) o bir şeyler izlerken bende aynı şeyleri izledim. Ben artık kabul ediyorum ya ben hastayım :/
Başlangıcımız şöyle ben lisede normal bir kızdım biraz içine kapalık derslerim iyi sonra bu çocuk biraz havalı öyle çok değil ama havalı bir çocuktu bana yazdı lise son üni 1 2 tam 3 yılımız mükemmel ötesi geçti anlatamam yani çok çok mutluyduk tutkuluyduk ama sonra sürekli sorun çıkarmaya başkası ve benden ayrıldı
Ben yazılım mühendisiyim bu arada , ben zaten sayısalcıyım bazı şeyleri kendime net bir şekilde itiraf edebilirim. Takıntı yaptım bu ayrılığı atlatamadım açıkçası üni bittikten sonra da onu takip ettim taşındığı şehre taşındım belki karşılaşırız diye ama olmayınca olmuyo denk gelemedim mezun olalı 3 yıl biz ayrılalı 5 yıl oldu
Dün çocuk chat gpt ye beni sordu 🥳🥳🥳🥳 ondan sonra (benden) düzgün bir kadınla karşılaşamadım sıkıldım diye terk ettim ahını aldım benn mutlu olamayacak mıyım falan filan yani havalara uçtum anlatamam ama işte sonra belki evlenmiştir bile dedi sonra başka şeylere geçti yani aklında bana yazmak yok :/
Ben yazayım mı? ya da instadan ekleyeyim mi? Olur mu? Nolur biri bir şey desinn çok heyecanlıyım düzgün düşünemiyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer