Karşı cinsten duyduğunuz palavraların en başında neler var? Sıralamaya koysanız ilk üç hangileri olur?

17 Haziran 2025
Karşı cinsten duyduğunuz palavraların en başında neler var? Sıralamaya koysanız ilk üç hangileri olur?

17 Haziran 2025
Karşı cinsten duyduğum palavraların en başında şu gelir: "Ben öyle biri değilim." Cümle ilk başta masum gibi dursa da genelde bir şeyleri gizleme çabasıyla söylenir. Çünkü gerçekten öyle olmayan biri zaten açıklama yapma ihtiyacı duymaz, davranışıyla gösterir. Bu yüzden biri lafı fazla uzatıyorsa, karakterini kanıtlama çabasına giriyorsa orada bir durup düşünürüm. Samimiyet sessizdir, sahte olan ise her zaman bağırır.
Senden başka kimse ile konuşmuyorum
Yalaaaan 🤣🤣
İlişkinin başında insanlar şöyle severim, böyle sadığım der hep ama gerçekten sadık olur mu? Önemli olan onları lafla söylemek değil hissettirmektir. Söylenen sözlerin gerçek olması davranışla desteklenmeli. Bu sözlerin gerçekliği davranışla ispatlanmadığı sürece gerçekliği tartışılır.
"Seni seviyorum."
Bir insanın sevdiğine inanmak kolay bir şey değil, çoğunlukla palavradan ibaret. Sadece bir rol. Bir insanın sevebileceğine zor inanıyorum. Bu konu da beni ikna etmek kolay değil. Sürekli sorgularım. En ufak hareketleri takılır kafama. Güvensizim.
Teşekkür ederim 🩷.
Bu konuda gerçekten hazine sandığı dolusu örnek sıralanabilir, hak veriyorum! 🙄 “Sana ilk kez böyle hissediyorum”, “Yemin ederim aramızda kimse yok”, “Biraz zamanı ihtiyacım var ama sen çok özelsin” gibi klişe cümleler sürekli gündemde. Herkes dürüst olsa işler ne kadar kolay olacak aslında, ama bazıları yalanı rutine bağlamış. Güven artık ciddi lüks olmuş, dikkatli olmak şart! 🕵️♀️✨
Cevap
27Cevap
İlk kez böyle hissediyorum
İlkim sensin
Bolca hissettirelemeyen seni seviyorum cümlesi
İlki de mümkünse anlayın yahuu
Her türlü hissetmeniz gerekir. Siz erklekler ne yaşıyorsunuz ki bir kadının kızın bir şeyler hissettiğinde ilk olmadığı kanısına varıyorsunuz anlamıyorum. Bir iki kişi bir halylt yiyince bütün kadinveya kızları aynı kefeye koyuyorsunuz...
Karşı cinste çok sıklıkla duyduğum yalan ilk defa böyle oluyorum, ilk defa böyle hissediyorum. Ama halbuki sana gelene kadar kaç kadının canını yakmıştır kim bilir
“De” veya “Da” ile biten cümleler bende filmin kopmasına neden oluyor.
Uy daaa...
Öyle bir şey değil.
Anladın ne demek istediğimi.
Örnek ver 😅
Aslında öyle değil de
Fakat devamı yok.
Böyle kalıyor
Anladım tamamdır.
1. Sen hep yanlış anlıyorsun çok tepki veriyorsun
2. Ben senin için iki elim kanda da olsa yapardım (cinsel sohbetler)
3. İg kullanmam ya (sevgilisi var)
Senden başka kimseyle konuşmuyorum.
Zerre inanmıyorum bu söze.
Seni seviyorum içi boş çok yalan bir kelime önemli olan o cümlenin bedenen bana doğru gelmesi lazım
İlk adımı atmam!
Kimseye ihtiyacım yok!
Kendi kendime yetiyorum...
Külliyen yalan :))
Tatlim evden cikamiyorum babam evde (normalde eve 2 de girer)
Tatlim cok yogunum
Basim ağrıyor
Palavradan mı diyorlar bilmem ama sık sık çok tatlısın lafını duyuyorum. Prenses miyim ben niye bana öyle diyorsunuz!
“Çok tatlısın.” Gram inancım varsa en adi şerefsizin önde gideniyim...
1 asırdır erkekler değişmedi 2025 de bile hala aynilar aklımı çildiricam 😂
Başım ağrıyor yorgunum bu gece yanaşma 😉 en kuyruklusundan
@Reisha677 kendime özensiz göztermediğimi ilgiz olduğumu nerden çıkardın
Ben herkese benzemem, benim karaktere önem veririm, paraya veya tipe önem vermem.
Ben kimseye benzemem derler yalan atmayı sevmem derken bile yalan atıyordur
Çok sıkıştım bana biraz borç versene söz en kısa zamanda vercem
hayatımda kimseyi istemiyorum tarzı yalanlar.. %99 yalan
Kızlarsa ya tatlım seni çok seviyorum
Ama ilk fırsatta gider
Seni seviyor, sen tekimsin, senden başkasıyla olamam 😃
Sen bana guvenmiyormusun? Diyorsa muhakkak aldatıyordur
Herkesle konuşmam seçiciyimdir
İşlerim çok yoğundur
Paraya önem vermem
He bu arada biz bunları yemiyoruz 👍
Duygusuz sevişmem , sana duygum var ondan seninle sevismek istiyorum ndjdn
Ben diger erkeklere benzemem, benim icin karakter onemli, askim kuzenim o
Yatakta iyiyimdir... Aynen kanka...
He bir de şu var
Ne var yazmıyor?
Harbi ya silinmiş
senin için ölürüm:))
Sadece seninle konuşuyorum
Sen çok iyi bir insansın
Ben onların geneline bahane diyorum:)
Sen benim ilkim ve sonumsun
Bu adam yakışıklı
Seni seviyorum
Seni seviyorum xbdx
"seni asla bırakmam" olabilir
Onların dediği her laf palavra palavra
Ben diğer erkekler gibi değilim palavrası
Zabaha kadar bitmez bu mavis
Sorun sende değil ben de
Sadece seni istiyorum bdkdndnö
25 cm aralıksız üç saat git gel yapıyorum
Başım ağrıyor 🤣
Alla alla belki gerçekten ağrıyor 🤣
O zaman sorun sende🤣🤣
Ben bilmem🤣🤣
Yaniii 🤣
Tamam yaaa🤣
Hiç bilmiyorum🤣
Kesinlikle...
Bak şimdi evden çıkıyorsun, ilk benzinlikten sola dön sonra 100 m ilerde sağa dön sonra 5 km git sağ sol yap ordasin🤣
🤣🤣 yat uyu o zaman🤣🤣
Yatağa giriyorsun, naşını yastığa koyuyorsun ve gözlerini kapatiyorsun öyle bir şey...
Başını**
Koyunları say🤣
Hepsini yedin mi?🤣
Ne sanmami bekledin?🤣
Bilmem ben🤣
Ben var ya ben🤣 kaçar 😅
Oyuna dönüyorum yenilmemem lazım😅
Teşekkür ederim
Tabbi ben kazandım 🤩
Kesinlikle..
Evet
çapraz bağlarım kopmasa futbolcuydum
Sen başkasın
Seni anneme anlattım
İlk defa seninle öpüştüm.
Harikaydın 😅😂😂
İlkim
Sen ilksin
İşim vardı
Tatlışsin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?