En yakın arkadaş o kız sana bakmaz diyorsa bunu demesindeki amacı ne olabilir?

Bunu derken samimi midir? Arkadaşının üzülmemesi için mi söyler yoksa bu diyen sözde arkadaşında kızda gözü vardır da rakiplerinden birini elemek midir amacı? 2-3 ay önce en yakınım dediğim arkadaşıma sevdiğim kızı söylemiştim, o kız sana bakmaz, her seven kavuşacak diye birşey yok, dost acı söyler gibi şeyler söylemişti. O gün bu gündür hala düşünürüm. Gerçi onun da sevdiği kız başkaydı. Mesajlaştığı biri vardı onunda ve hala aynı kızla mesajlaşıyorlar, ki zaten bu arkadaşım aynı zamanda akrabam oluyor az çok. Öyleyse bunu neden dedi?
En yakın arkadaş o kız sana bakmaz diyorsa bunu demesindeki amacı ne olabilir?
Cevapla