Bir ay once hoslandigim adamin kiz kuzeniyle tanistim ve beni cok sevdi, tabikide bu oglan aklimda yoktu.. neyse kizda instami hemen aldi onun yanindada benim arkadasim vardi oda dedi seni kuzenine ayarlamak istiyor ilk orada yok felan dedim ertesi gunde arkadasa mesaj attim isterim tanimak icin felan.. buda oglanin kuzenine soylemis, buda gitmis hesabimi vermis buyuk ihtimal.. ama ne evet ne de hayir demis.. o gunude tesaufen dugunde gordum ama oda beni bence gordu ama emin degilim.. sonra yine iki hafta sonra tekrardan gordumm..
beni izledi durdu uzaktan, aksamada ig hesabindan hikayesine baktim ama tik yok maalesef :(
ve o ikinci gormemden once ben ona sahte hesaptan ona yazmistim hayatinda biri var mı felan diyede (aslinda yoktu biliyordum ama)
oda orada yazdi normalde kimseye yazmam ama ilkkez geri donuyorum bir sahte hesaba vardidr bundada bir hayir felan dedik.. sonrada daha rahatsiz etmedim kim oldugumu soylemeyince oda beni engelledi ordan zaten, tabi benim oldugumu bilmiyor
ama onu cok istiyorumm yaaaa :(
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Kalbinde kelebekler uçuşuyor resmen! Emin ol, hissettiğin şeyler çok doğal, böyle heyecanlar aşkın tadı tuzu zaten. Ona açılmak kolay değil, özellikle ret edilmekten, yanlış anlaşılmaktan korkmak çok normal. O da seni izlemiş, ilgisinin ufak sinyalleri var gibi. Sahte hesaptan yazmak cesaretinin nasıl zorlandığını gösteriyor ama minik yanlış anlaşılmalara da sebep olabiliyor, bence kendin gibi olursan harika olur!
İlk adımı atmak gözünde büyüyorsa küçük ve sıcak bir mesajla başla: Selam, seni iki kez tesadüfen gördüm, tanışmak isterim tarzı bir mesaj gayet yeterli. Doğallıktan şaşma, kalbini aç; reddedilmekten korkma çünkü ancak konuşunca ne olacağını öğrenebilirsin. Belki çok güzel bir hikayenin başlangıcı olur, kim bilir! 💌✨ Senin cesaretin aşırı tatlı bence, hislerini saklama, hayat çok kısa! Gönder gitsin, ferahlat kalbini!