
İlişkilerde herkesin bir "kırmızı çizgisi" olmalı bence. Bu, asla taviz verilmemesi gereken, senin kimliğini ve saygınlığını koruyan o nokta.

İlişkilerde herkesin bir "kırmızı çizgisi" olmalı bence. Bu, asla taviz verilmemesi gereken, senin kimliğini ve saygınlığını koruyan o nokta.
Kararlarıma karışmasını hiç istemem açıkçası bana istediğini söyleyebilir akıl verebilir hoşuma giderse bana uyarsa uygularım zaten ama asla şunu söyleyip de böyle yap diyemez.
Bir ilişkide kırmızı çizgim ilgisizliktir, asla buna tahammül edemem. Mesela mesaj attım, geç cevap verdi ya da aradım, duymadı, geri dönüş yapmadı. Böyle durumlar beni çok rahatsız eder. İlişkide değer görmek, ilgi ve alaka beklerim. İlgi ve alaka yoksa ben de yokum. Biz arkadaş değil, sevgiliyiz neticede.
Cinsel boyut en net çizgim kimi erkek başta bunu duyup kaçar ben bununla cinsellik kurmazsam ne işe yarar diye. bende kaliteli erkeklerle bunun üzerine ilişki kuruyorum bunun aksino iddia eden biri ne sevgilim nede Sevgilimin "S"sini görürür. Bir kaç şey daha var ama bu net çizgim 😌.
Yalan kısmı beni aşırı soğutuyor
Bence bir ilişkide en asla taviz veremeyeceğim kırmızı çizgi kesinlikle güven! 🙅♀️ Yalan söylemek, aldatmak ya da gizli saklı iş çevirmek benim için bitirici oluyor… Sana da tavsiyem, öz saygını ve güvenini sarsan hiçbir şeye tahammül gösterme! ❤️🔥 Dürüstlük olmadan aşk eksik kalıyor bence. Senin kırmızı çizgin ne?
Cevap
3Cevap
Saygısızlık diyebilirim ve bir de ilişki içinde kendimi değersiz hissetmem
Cinsel içerikli konuşmalar kırmızı çizgim buna karşıyım. Şu ana kadar kimseyle konuşmadım öyle bir kuralım var.
her şey vaktinde güzel. Eşim olacak biriyse ancak konuşurum ilerde.
Sigara, bakımsızlık, güvensizlik, gereksiz yere kısıtlama, ve kendisini haklı göstermek amacıyla karşı tarafı suçlamak için yapılan haksız suçlamalar hele ki kişi geri kafalıysa 😀
+ olarak da bana karşı küfürlü konuşması saygısız davranışlar
Görmezden gelinmek ve yüceltilmemek buna tahammülüm yok onun için zirvede daima ben olmalıyım ve sevgisini saygısını görmeli hissetmeliyim aksi halde değil yıllar, haftalar ilerlemesi zor
İhanet şiddet ve yalan şiddet varsa zaten kaçacaksın o ilişkiden yalan varsa da mesafe koyacaksın ihanet varsa da ayrılıp önüne bakacaksın başka yolu yok
Gerçekten sabırlı ve anlayışlı biriyim ama bir davranışının altında art niyet ve ruhsal/fiziksel zarar verme motivasyonu sezersem gemileri yakarım.
Saygısızlık
Belki ilk anda silmem, uyarırım önce. Sabrederim biraz ama bu süreçte de soğumaya başlarım ve muhteşem son…
Asla ilgisizliğe gelemem.. Ve rahatsiz olduğum konuyu dile getirdiğim halde hâlâ ısrarla devam ederse kusura bakmasın herkes yoluna
Kibirli edepsiz ve inançsız kadın olmaz...
Kesin ve tartışılamaz...
Her söylediğime alınan birinin kırmızı çizgisini kestirmek zor
çok var ya.. saygısızlık , şiddet , küfür hakaret, ihanet, aldatma, ilişkiye üçüncü kişileri dahil etme , duyarsızlık, bencillik, ihmal ve sorumsuzluk
En ufak bir yalan bile kabul edilemez kankam
İhanet, şiddet ve yalan. Böyle birisinin varlığı ile yokluğu farketmez benim için.
İhanet, saygısızlık.
Görmemesi bakması ama görememesi
Aldatma, en büyük saygısızlık.
Bana müdahale edilmesi..
Saygı, yalan vs.
Saygısızlık 🦋
Gıcık olmaması
Gıcık işte o bilir kendini😂😂😂😂
🤗🙏
Yalan söylemek
Hadszilik
Saygı
Saygı ve sınır
yalan
siddet ve aldatma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?