Erkek arkadaşımla yaş farkımız sorun mu oluyor? Çocuk gibi mi görüyor beni?

13 yaş kadar büyük benden. Asla bu şekilde bir ilişki hayal etmedim ama oldu iş olarak benden tecrübeli ondan etkilendim olgunluğundan etkilendim o 42 ben 32 başladık. Neyse bir sabah içeri girdim bir arkadaşı var ben daha yeni tanıyorum. Bahçede otururken görmüş bizi aaaa dedi erdemlemi birliktesiniz siz dedi. Evet dedim. Başka bir şey demedi sevindik hayırlı olsun falan. Ya ama yaş farkı çok fazla değil mi dedi. Sanane dedim. Nasıl yani dedi. Seni ilgilendiren bir konu değil neyini merak ettin dedim oturdum. İki saat sonra aşağı indim oturuyoruz sen esra yımi azarladin dedi. Evet hemende duyuyorsun dedim. Daha sakin olabilirsin aslında dedi. Üzüldüm biraz nedense suratım asıldı. Sonra güldü tamam iyi yapmışsın haketmis ama daha sakin olmayı dene kendimi ilkokulda kavga eden çocuk velisi gibi hissettim bir yandan yaptığının yanlış olduğunu anlatman gerek bir yandan içinden aslanım saba vurana vuracaksın ezdirme kendini dersin. Aynen öyle oldu şu an dedi. Onda dişil enerjim düşük mü sizce. Bu nasıl bir benzetme ya. Yaş farkı gerçekten problem oluyor mu çocuk gibi mi görüyor beni?

Erkek arkadaşımla yaş farkımız sorun mu oluyor? Çocuk gibi mi görüyor beni?
Cevapla