Yakışıklı erkeğin yalnızlığı üzüyormu insanları?

Ben bunu anlamıyorum yıllarca bunu duydum çalıştığım yerdeki patronum bile yakışıklı güzel iyi adamsın neden kız arkadaşın yok senin yaşın geldi diyor sizene ya demi neden insanlar her şeye karışıyo abi çok yakışıklı boylu poslu manken gibi olunca yalnız kalınmıyormu param yok arabam yok o yüzden yalnızım mutusuzm yorgunum daha bi ton sebeb

Yakışıklı erkeğin yalnızlığı üzüyormu insanları?
Cevapla