Erkekler aranızda böyle olan var mı, yoksa sevmediğiniz için mi böylesiniz?

Bir bucuk aylık ilişkimiz var ve başlarda hemen mesaja bakan cocuk şimdi hiç öyle değil. Sürekli arardı genelde. Bugun sabah 10 da günaydın yazdı sonra daha saat 13.21 oldu daha ne yazdı ne aradı. Genelde hep 5, 6 gibi arar. Akşamda ben 11 gibi ararım bu kadar. Arada kafası eserse napıyorsun der. Bide sıcakta çalışıyor. Sizce normal mi bu? Aranızda böyle olan var mı?

Erkekler aranızda böyle olan var mı, yoksa sevmediğiniz için mi böylesiniz?
Cevapla