Benim çok fazla erkek arkadasım var bu sizce bi sorun mu?

Arkadaslarimin neredeyse hepsi erkek ve samimiyetimiz fazla bugun biri benim evimde kaldi digerleriyle de hemen hemen bu seviyede bi arkadasligimiz var temas etmeyi de cok seviyorum ama bazen bunun yanlis oldugunu dusunuyorum ve benle dalga gectikleri zamanlar da oluyo ozellikle kilom konusunda benim aslinda belim ince 57cm ama kalcam ve gogusum cok cok buyuk oldugu icin kilom da fazla oluyo haliyle benle obez diye dalga geciyolar oyle olunca da bana karsi kotu bi bakislari yoktur diye dusunuyorum

Benim çok fazla erkek arkadasım var bu sizce bi sorun mu?
Cevapla