Fikirlerinize ihtiyacım var. Erkek arkadaşımdan ayrıldım onu her yerden engelledim ama onun profil resmi bende gözüküyor sizce?

Erkek arkadaşım ile dün ayrıldık ben ayrıldım her yerden de engelledim. O beni engellemedi ve numaramı falan da silmedi sizce neden? Yazmamı mı bekliyor. Yarın da doğum günü ama yazmak istemiyorum bu onun kalbini kıracak ve numaramı silecek diye düşünüyorum

Fikirlerinize ihtiyacım var. Erkek arkadaşımdan ayrıldım onu her yerden engelledim ama onun profil resmi bende gözüküyor sizce?
Cevapla