Asiik oldummmm, sizce acilsammi kendisine yoksa kuzenini mi beklesem o ayarlasin beni diye?

Selam arkadaslarn

soyle anlatim bi arkadasla tanistim (arkadasimin arkadasi) buda beni gorur gormez kuzenine ayarlamak istedi gosterdi resmini ve tanidigim bildigim bir cocuktu hatta iki sene oncesi bunu bi kizla yakalamistim buyzudende kiza yokya olmaz dedim ertesi gun arkadasa mesaj cektim o oglanin kuzenine yazsin diye hani tanimak isterim bu kuzenide heralde gitmis soylemis ve ig hesabimi vermis ama cocuk ne evet ne de hayir demis..

sonra o gunu aksami karsilastim dugunde bana bakindi durdu ve sonra tekrar yine karsilastim onunla bir dugunde bana bakti durdu, izledi anca ama bi tik yokk neyapcammm :(

acilsammi kendisine

Güncellemeler
1 yıl
kimse yokmuuuuuuuuuuuuuu
Güncellemeler
1 yıl
offffff yaaa bi acilamadimmmmm
Asiik oldummmm, sizce acilsammi kendisine yoksa kuzenini mi beklesem o ayarlasin beni diye?
Cevapla