Bu tarz insanlar cahildir. Profili tanırım genel olarak cahil olduğunu düşünmüyorum fakat, hayatı boyunca kendinden genç bir bireyin ondan hoşlanabileceğini düşünmediği için böyle rahat konusmus. Dolayısıyla bu konunun cahili... Ben her zaman derim 50 de olsam 23-25 yaşında ki bir kadınla aşk yaşayabilirim diye. Bunun narsistlikle alakası yok. Manipule dediğiniz şey ucu acık bir durum. Psikoloji gibi. Her durumda ''hmmm bu manipule ediyor'' diyebilirsin. Herkes için... Dolayısıyla Yaş aşk ilişkilerinde sadece bir sayı. Kafalar uyusuyor gorüşler uyusuyor ise gerisi dünyevi teferruatlar. Geçmiş olsun. Fakat ayrıldıktan sonra bu şekilde ifşa etmen de yalnış...
0
7 Yorumla
Soran
1 yıl
Hayır benim aklıma takılan böyle konuşup benle sevgili olması ve hiç tereddüt etmedi
Diyorum ya işte, genç insanların ona pas vereceğini düşünmemesinden sebep öyle rahat konusmus. Özellikle bir şeyi yapmam diyen insanlar yapar. Yaparım diyenden korkma o kendini tanır bilir ve her önüne gelen teklife atlamaz :D Reel de durum böyle. Ben mesela genç kadınlarla sevgili olurum diyorum 50 de olsam fakat bir kaç kişi bunu istedi ve red ettim. Çünkü sadece genç olması değil, kafa yapısı hayata bakıs açısı yani dolaylı yoldan karakterist olarakta hitap etmesi gerekir. Çoğu insan için genç sevgili övünç kaynağı.''işte ben yaş aldım ama baak genç çıtır bir hatunlayım'' gibi. Bu insanlar aslında içlerinde ki özgüvensizlikten dolayı kendilerini genç insanlarla birlikte iken daha iyi hisseder.
Yani aranızda ki ilişkiyi ne yaşandığını bilemem tabi. Fakat ikiniz için de üzüldüm. Geçmiş olsun. Kötü insanlar olmadığınız sürece kimse üzülmeyi hak etmez. Hiç bir konuda büyük konusmamak gerekir. Hele ki aşk ilişkileri konusunda. Umarım ileride her şey gönlünce olur...
Zahmet olmazsa özetler misin yani aslında bu adam öncesinde bunu yazmış sonrasında sevgili mi olmuş seninle yoksa senle sevgılıyken böyle bir şey mi yazmış
0
17 Yorumla
Soran
1 yıl
Benden önce yazmış bunları işte sonrasında benle sevgili oldu
Soramıyorum ama bana ben bunları okumadan önce şey demişti “yaşın aklıma gelince sinirleniyorum” bir de bir ara yaşım yüzünden ayrılıp arkadaş kalalım demişti sonra tekrardan oldum
Ooo bu işler baya karmaşık olmuş! Senin kafan allak bullak olmuş, çok haklısın 😔 Bu yaş farkı zaten başlı başına büyük bir dengesizlik yaratıyor. Manipülasyon ve narsist tavırdan da bahsediyorsun; sağlıklı bir ilişkide bunlara kesinlikle yer yok, bunu sakın unutma! Birinin söyledikleriyle yaptıkları çok farklıysa, güven problemi olması normal. Kendini asla değersiz hissetme ve onun sözlerinden etkilenip kararsızlık yaşama! Senin mutluluğun her şeyden kıymetli kızım, kendine güven ve hislerini ön planda tut 💪🏻✨ Her zaman arkandayım!
Buradakilerin %95'i böyle ama yorumlara bakınca en dürüst ahlaklı düzgün karakterli bilmiş kültürlü vs olan onlar. Ve dikkat et genel de birbirlerinin sorularına cevap verip birbirlerini överler.