Her şey güzel tamam sevgiliyiz o da seviyor ben de seviyorum ama neden bu kadar kırıcı saygısız aşırı ağır sözler söylüyoruz neden hep kavga?

Sevgilimle her şey güzel yani o beni ben de onu seviyorum ama sürekli tartışıyoruz kavga ediyoruz sürekli sorun oluyor bana en son artık sesini duymaya bile tahammül edemiyorum artık dedi yıkıldım resmen aşkın da sana kalsın saygın da dedi bir süre seninle konuşmak istemiyorum dedi tamam hatalıyım ben de ona ağır konuştum masken düştü sonunda demiştim ama sonra kaç kere özür diledim neden neden neden?
Her şey güzel tamam sevgiliyiz o da seviyor ben de seviyorum ama neden bu kadar kırıcı saygısız aşırı ağır sözler söylüyoruz neden hep kavga?
Cevapla