4 aylık ilişkim var, sevgilim yakın kız arkadaşı hakkında o benim hayatımın parçası dedi normal mi?

Aralarında bir şey olmadığına eminim bizim aramizi da o yaptı hep hatta kızin da sevgilisi vardi ama ayrıldı bı ara dörtlü takiliyorduk, kızın babası ölmüş hep sevgilim destek olmuş babasinin ölüm yıldönümünde çiçek falan almis ama bu kadar yakinlik beni rahatsız ediyor sizce napmaliyim
4 aylık ilişkim var, sevgilim yakın kız arkadaşı hakkında o benim hayatımın parçası dedi normal mi?
Cevapla