Çok kötü bir eşe sahip bir kadının baskasiyla görüşmesi sizce doğru mu?

Evleneli 6 yıllık oldu, son 3 yılda eşim çok değişti , ben çok uğraştım bu ilişkiyi düzeltmek için ama. nafile.. Hep burnunun dikine gitti, kaba davrandı, boşanmak istedim asla dedi, ben de ne derseniz deyin duygusal veya başka boşluk biri ile görüştüm, şimdi sizce bu yanlış mi?

Çok kötü bir eşe sahip bir kadının baskasiyla görüşmesi sizce doğru mu?
Cevapla