Bir erkek ayrıldıktan sonra neden bir daha kimseyi hayatına almaz?

Bu kişinin ciddi 7 yıllık ilişkisi vardı bir kez kızdan ayrılmıyor sonra bir gün çok saçma bir sebepten bitiyor ayrılıyorlar üstünden 5 yıl geçmesine rağmen hayatına kimseyi almıyor ve evlenmiyorda 30 lara geliyor yaşı ama o kişiyede asla dönmüyor
Bir erkek ayrıldıktan sonra neden bir daha kimseyi hayatına almaz?
Cevapla