

Beraber olduğumuz süre boyunca yapmadığını bırakmadı sürekli git git diyodu en sonunda soğudum 10 gün önce sessiz sedasız gittim hayatından şimdi böyle mesajlar atıyor görsel koydum. Sizce nedeni ne?


Beraber olduğumuz süre boyunca yapmadığını bırakmadı sürekli git git diyodu en sonunda soğudum 10 gün önce sessiz sedasız gittim hayatından şimdi böyle mesajlar atıyor görsel koydum. Sizce nedeni ne?
Nedeni belli aslında yapmadığını bırakmadı ve sandı ki hiç gitmeyeceksiniz hep ilgi vereceksiniz kendisine ama siz gidince işte bunu beklemiyordu istediği ilgi peşinden koşmalar falan hoşuna gidiyordu bir nevi ego yani bunlar olmayınca tamamen boşlukta hissetti kendini çünkü boşluğu sizle kapatıyordu en azından birini bulana kadar şimdi kendince birtakım şeyler oynamaya çalışıyor yalanlarıyla asla inanmayın bu kişiye tamamen asla cevap vermeyin görüşmeyin çünkü bu kişi dediğim gibi doğru biri değil sadece sizle birini bulana kadar beraberdi ve yapmadığını bu yüzden bırakmıyordu aslında hiç umursamayın bu kişileri kendiniz için uzak durun acaba değişti mi diye düşünmeyin değişmedi değişmezde bu insanlar.
Teşekkürler. Verdiğim cevaplar nasıl olmuş ona ne hissettirmiştir
Pas alamadı denemeye devam eder bir daha yazarsa yapın kendiniz için yapın bu kişiyi biliyorsunuz zaten tamamen oynuyor şu an ama amacı tamamen aynı şeyleri yaşatmak gidin istemiyor peşinde koşun sürekli onun sürekli kendisine ilgi verin kendiside size karşı istediği gibi olsun oh ne güzel bunu bekliyor İQ Seviyesi düşük biri istemiyorum deyin hatta engelleyin bile rica ederim.
manipule etmeye çalışıyor ona bu mesajı at eger çocoug istemiyorsan deki bana hep git dedin gittim şimdi niye gelmemi istiyorsun de başka kız arkadaşın mı yok bana mı muhtaçsın yaz sana meseaj atsın sadece üsten bak ama 1 hafta boyunca asla onu görüldü yapma veya görüldü yap ama cevap verme pişman et biraz sonrasına kendin karar ver bu dedigimi yaparsan degerin artar senin haberin oslun
Haklısın ama ben onunla tartışmaya girmek bile istemiyorum vaktinde çok konuştum pek oralı olmadı artık konuşmaya halim yok cidden çok yoruldum şu attığım mesajları bile zoraki attım hiç onunla uğraşamam
Bak şimdi sana aşkın nabzını buradan ölçebilirim: Belli ki biraz pişmanlık ve özlem var orada! Önceden seni itip kakmış, şimdi ise bayram kutlamasıyla, “Bir ihtiyacın var mı?” demesiyle geri dönmenin yollarını yokluyor. O mesajlar tam “acaba bana dönmek ister mi?” vibe’ı kokuyor! Sana değer verseydi zaten git git diyerek seni soğutmazdı… Şimdi yalnız kalınca nerede o eski güzel günler diye düşünüyor, geri dönüş yolu arıyor gibi. Karar senin güzelim, ister aç şans ver ister yoluna bak, ama kalbini bir daha kırmasına asla izin verme! 💫💕 Sen şahane birisin, unutma!
Cevap
3Cevap
baccım bulamadı senin gibisini bu diyarda itt gibi geri gelmeye çalışıyor lakin sen inanmayasın güvenmeyesin güzel kızsındır bak yoluna at olan saman yesin bu saatten sonra
Teşekkür ederim ❤️
Beyefendi biraz böyle pişman olmuş biraz böyle seni Kaybettiğinde üzülmüş gibi hani yeniden bir yürüsem karşıma çıkar mı diye bir adım atmış
Ama daha 10 gün oldu ve hiç bir şey demeden bıraktım. Daha öncede böyle 1 ay falan konuşmadığımız zamanlar olmuştu ama ne aramıştı ne sormuştu
Bakın ayrılıklar bazen ilişkileri güçlendirebildiği kadar bazen de o ilişkileri çok daha içinden çıkmaz hale sokabiliyor o yüzden bir ayrıl bir barış tarzı ilişkiler genelde çok sağlıksız ilerliyor kafanıza yatmayan şeyler olmuş ki ayrılmışsınız bir insanın fiziki yapısı değişebilir gününe ve ana karşı fikri değişebilir ama huyu hiçbir zaman değişmez
Aynen öyle haklısın. Zaten geri dönmek gibi bir niyetim yok 1 senedir yapmadığını bırakmadı. Her seferinde git diyip beni göndermeye çalıştı gidince kıymete bindim ona şaşırıyorum
Bak sen gidince kıymete bindiğin için değil şimdi sevgililik evresinde tabi herkesinki farklı ama fiziksel temas ne bileyim ufak dokunuşlar ne bileyim öpüşmeler gibi şeyler yaşandığı için erkek o an için git diyebiliyor ama yarın aklına geldiğinde ruhuyla değil şeyiyle düşündüğü için bu maalesef böyle oluyor genelde bizim terapi gördüğümüz çiftlerde Tespit ettiğimiz sebepler bunlar ya daha fazlası isteniyor kadın tarafı reddediyor ya da var olan durum o an için keyfi ve sonrasında biraz sıkıyor ayrılık olduğunda sırf yeniden dokunabilmek ya da yeniden öpüşbilmek adına bu şekilde pişmanlık rolü oynanabiliyor
O istediği an öpüşüp sevişecek birini bulur bana ihtiyacı olduğunu sanmıyorum temas oldu aramızda ama hiç birlikte olmadık zaten
Yok öyle sizin dediğiniz gibi olmuyor netice itibarı bazen insanın içinde Uhte kalabiliyor kolay elde ederek kadınlar genelde çok tercih edilmez
Banada başıma bela oldun git derdi ☹️
Değerini yeni anlamış bu arkadaş
Benim verdiğim cevaplar nasıl
İyi yapmışsın barışmak ıstıyosan hemen duygusal yakınlık kurma konuş ama mesafeli ol
Hayır istemiyorum 1 senedir hayatımı skti
1 sene iyi yine benim üççç
Malın teki muhatap olma
Sessiz sedasız niye gidiyorsun ki?
Napsaydım
Çok döktüm çok konuştum hiç bir yararı olmadı beni sallamadı. İçim bomboş ona karşı hiç bir şekilde konuşmak tartışmak içimden gelmiyo görmekte konuşmakta istemiyorum
Cevap bile vermemeyi düşünüyorum ama yazmaz bi daha zaten
Bu da umrumda değil istediğini düşünebilir bende bitti her şey
Neden hemen paran var mı diye soruyor?
Bana istemediğim halde hep para veriyordu almıyordum zorla çantama koyuyodu zorda kalmanı istemiyorum diyodu
Ben onu zaten sevmiştim değer vermiştim parası umrumda değil 1 kere bile de para istemedim verdiği parayı almakta istemedim hep kendi zorla verdi konuşmam küserim vs diyerek. Ama 1 senedir hayatımın içinden geçti o kadar kötü davranıyo ki daha fazla katlanamadım
Beni hep küçük gördü ciddiye almadı aramızda yaş farkı var bana çocuksun vs diyodu hep. Ama benim parayla falan işim yok sadece ilgi ve iki güzel söz yeterliydi o bunu anlayamadı ağzıma sçtı resmen. Aramazdı sormazdı gelmezdi gitmedi her şeyi ben yapıyodum ama sonra acayip yorulduğumu ve yıprandığını anladım ve zamanımın boşa geçtiğini
olabilir
Pişman olup geri dönmek istiyor olabilir
Ama sadece 10 gün geçti
Çok kısa bir zaman değil mi
Evet aslında baya kısa bir süre pişman olmak için bunu anlamak için en az 3 hafta ayrılık gerekiyor bence bilemiyorum belki boşta kalmıştır oyalanıyodur kendince
Beriyormuydın yakınlık derecesi neydi?
Seni yokluyor
Amacı ne
"Ne durumda bakalım ne yapıyor, beni unutmuş mu?"
Amaç ego kasmak. Yararı yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?