Sevdiğiniz insanın, başkasıyla olma düşüncesi size ne hissettirir?

Sevdiğiniz insanın, başkasıyla olma düşüncesi size ne hissettirir?

Ayrıldıktan sonra eski sevgiliyi başkasıyla hayal etmek karmaşık ve zor duygulara yol açabilir. Bir yandan kıskançlık, üzüntü, hatta ihanet hissi yaşanabilir. "Neden ben değil de başkası?" diye sorgulamak, kendini yetersiz hissetmek, öz güvenin sarsılmak da mümkün. Bu düşünceler genelde acının ve özlemin bir yansımasıdır.
Öte yandan, bazen bu hayaller bir tür kapanışa da yardımcı olabilir; yani ilişkinin artık geride kaldığını kabullenme sürecinin bir parçası olabilir.
Benimle mutlu olamadıysa başka şekilde mutlu olsun gerçekten bir insanı seviyorsan böyle düşüneceksin. bencil olmayacaksın. Herkes hayata bir kez geliyor, O da dahil :)
Tazeyken çok kötü hissettirir sonra düşünmemeye başlarsın bir şey hissetmezsin aklına bile gelmez
Ahahaj Teşekkür ederim aşkım 😘😘
bu çok kötü bir durum kendimden örnek vereyim ben benden uzun bir süre sonra arkadaş sevgili yaptı ama ben onu seviyordum halen çok uğraştım ama hepsi daha kötü şeylere yol açtı onu başka biriyle düşünmek zaten beni mahvederken başkasıyla görmek ve o kız için çabaladığını görmek miğdemi bulandırıyor iştahımı kesiyordu yemek yiyemiyor zorla yediğim az bir şeyleri de kusuyordum berbat bi haldeydim yani iyi değil işte ya
Ooo, işte can alıcı sorulardan biri! 💥 Sevdiğin kişinin başkasıyla olma fikri... Hem içini burkar, hem de insanın midesine kramplar girer resmen! 😬 Hele de taze ayrılıksa, aklında 999 tane “O şimdi ne yapıyor, kimle geziyor?” sorusu dönüp durur. Ama bir noktada şunu kabullenmek gerekiyor: Herkes kendi yoluna gidiyor ve “Bendensiz mutlu olamaz ki!” özgüveni devreye girmeli bence 😎✨ Yine de tabii, içten içe azcık kıskanmak serbest, hele ki kalpte iz bıraktıysa! Senin duyguların nasıl, yine de cool mu kalabiliyorsun? 💔🦋
Cevap
21Cevap
Bu biraz içindeki duygunun ne kadar canlı kaldığıyla alakalı. Eğer hâlâ içten içe bir şeyler hissediyorsan, o hayal boğazına düğüm olur, nefesini keser. Ama duygun sönmüşse, sadece kısa bir iç geçirme olur, sonra geçip gider. Ama en kötüsü ne biliyor musun? Hâlâ severken onun bir başkasına gülümsediğini düşünmek… işte o düşünce ne geçmişi bırakır, ne kalbi. Hem kıskançlık değil bu, biraz yarım kalmışlık, biraz da yerini başka birine kaptırmanın iç sızısı.
Hiçbir şey kalbim ayrıldığı anda yüzümde tebessüm bile oluşur ama kıza da bir üzülürüm yalan yok 🤣
Kötü 😔 tarif edecek bir cümle yok sanırım
ayrıldıktan sonrası umurumda olmaz
İnsana acı verir eğer ayrıldıktan sonra onu unutamadiysa insan.
Ama bana daha çok acı veren şey her ay hoşlandığım kisiyi görüp konuşup ismini de bilmeme rağmen bir türlü onunla arkadaş olamamak onunla konuşmak için bir şeyi bahane ederek soruyorum ama olmuyor..
Onu severken.. öyle bir şey düşünürsem evet cok acı verir ama ayrilmişim sevgim kalmamis gercek yüzünü görmüşüm benden gitmiş kime yar oluyorsa olsun zerre bir sey hissetmem
Benden sonrası beni ilgilendirmez. Ne hali varsa görsün.
Bir şey hissettirmez madem beni sevmiyor madem ortak ayrıldık ya da ben ayrıldım fark etmez onun adına mutlu olurum sevdiği kızla mutlu en azından derim bence her kız ve erkek benim gibi düşünmeli insan gerçekten sevdiği kişinin mutluluğunu ister
Ayrıldıktan sonra onu başkasıyla hayal etmek ilk zamanlar insana çok kötü hissettirir. Birde gözüyle görmek kısmı çok kötüdür, eğerki ayrılık acısı tazeyse. Hala içimde ona karşı hisler varsa onu başkasıyla hayal etmek bana acı verir.
Öyle şeyler düşünüp kendine hayatı zindan etmeyeceksiniz severken ayrılmak zorunda bırakılan taraf sizseniz bunu kendinize hiç yapmayın…
İlk başlarda hayal kırıklığı uğrar, üzüntü duyar daha sonra zamanla unutup o ne yaptığını umursamaz.
Ayrıldıysak başkasıyla olabilir, ölene kadar yalnız kalacak hali yok.
Sebepsiz ayrılmam benden artanı hangi kedi yerse yesin
Unuttuysam hiçbir şey ama unutmadiysam beter hissettirir sanırım
Gerek kalmicak merak etme
😉😉
E ben her ayrıldığım da düşünüp kendi içimde onu hallettigim için bir şey hissetmiyorum Ahahhahahaha
Ayrıldıysam, her şey bitmiştir düşüncelerde, yaşanılanlarda orada kalmıştır, niye bir başkasıyla hayal edeyim ki, gerek yok yani, biten bitmiş
Hayal edemezsin bile aradan zaman geçer biriyle de görsen dengini bulmuş der geçersin
Can sıkıntısı
hala seviyorsam üzülürüm yoksa umurumda olmaz
Ayrıldıktan sonra düşünmem. Harddisk zaten dolu yeterince
Manyak mıyım ben ayrıldığım kişiyi başkasıyla hayal edeyim sdkjlfsd düşünmem bile
Yani değer verdiğim sevdiğim insansa çok üzülürüm. Hemen ayrılır ayrılmaz yaparsa özellikle.
Ben ayrıldıktan sonra kim ne yaparsa yapsın umrumda olmaz ama görsel güzelmiş..
Etmemek daha iyi. Ayrılmışsın artık bir şeyin değil
Ayrıldıktan sonra ne b*k yerse yesin umurumda olmaz.
Valahi ayrıldıktan sonra onun hayatı beni asla ve asla ilgilendirmez ne hali varsa görsün kurtuldum diye kına yakarım ellerime...
Şimdi başkasını çürütüyor diye düşünürüm
Artık kötü hissettirmiyo büyük ihtimal başkasının hayatını mahvetcek ben uzaktayım Allaha şükür ososodod
Hiçbir şey hissettirmez niye hayal edelim ne halt ederse etsin
Nefret ederdim iyi olurdu...
İnsan deliye dönüyor
Umurumda olmazdi çünkü kafamda kalbimde bitmistir
Yolumu ayırdıgım kimse umrumda olmz
Saçma sapan şeyler düşünmeyin derim.
Acıdan başka ne verebilir
Severken ayrilinmissa oylesine zor ki
Bittiyse bitmiştir Allah yolunu açık etsin
Tabiki de acı ama geçiyor o hşs
Kıskançlık peşine ofke en son nefret
Tamiri olmayan kırgınlık
Onu hayal etmemmm
Bişey hissettirmiyor
Kötü oluyo ya
Umrumda olmaz
takilmam bitmistir
Kötü hissettirir
Hiçbir şey
Seviyorsam neden ayrılayım
Sakın hatırtlatma
Seksi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?