Mahallede gördüğüm adamı 2 hafta sonra 3,4 ay göremeyeceğim. Sizce iyi fikir mi?

ben baya kilo aldım son 3 yıldır ve inmek için çok uğraştım ama olmadı 👎.. Şimdi de beğendiğim birisi var, adam çok hoşuma gidiyor ama ona karşı özgüvenim düşük çünkü kendisi çok karizmatik:)

3, 4 ay ortalıktan kaybolup kaderde varsa olur düşüncesiyle izin, tatile gidip kilolarımı da verip geriye dönmek gelmek istiyorum?

Nasiple nitekim kavga edilmez değil mi? Olacağı varsa zaten olur o vakit?

Mahallede gördüğüm adamı 2 hafta sonra 3,4 ay göremeyeceğim. Sizce iyi fikir mi?
Cevapla