Kız kardeşim (14) sevgilisiyle buluşması için beni de çağırıyor sizce ne yapayım?

Şu an 14 yaşında, ona baskı yapmak istemiyorum bu konuda ancak çok erken çocuk serseri bir tip değil yine de kimseye güvenemiyoruz artık.. Sevgilisiyle bi Cafede buluşmak istiyor abla sen de yanımızda ol ben tek başıma utanıyorum şu anlık falan dedi.. Bi yanım gitmek istiyor onu kırmak istemiyorum yani ama bi yanım da bunun doğru olmadığını ve gidersem onu destekliyorum anlamına geldiğini söylüyor ailem de baskıcı ve duyduklarında ben de arada kaynarım diye korkuyorum ne yapsam sizce?
Kız kardeşim (14) sevgilisiyle buluşması için beni de çağırıyor sizce ne yapayım?
Cevapla