Arkadaşlar acil yardımınıza ihtiyacım var sevgilim beni engellemiştin tekrar engelimi açtı?

Ben geçen sene Ağustos ayında biriyle tanıştım ve onunla giden çok güzel bir ilişkim vardı ve fakat en başında boşanma davası olduğundan haberim yoktu benim tabii ki bunu benle alakalı değil mi zaten eski eşin zaten diyalog geçmişti ve bunlar boşanıyorlar boşandıktan sonra ada boşandığı dönemde Bi anda benden ayrılıyor Sebep olarakta zaman istiyor ve ben de bu zamanı ona vermedim ve oda benden ayrıldı tabi herhangi bir engelleme falan durumları olmadı ama ben bir süre sanırım hırsı mı alamayınca ona biraz hakaret etmek zorunda kaldım ve bu durum olunca da beni engellemiş oldu sonra tabii ki ben bunu tekrar geri istemek istediğim için bir bahane bulup ben onu aradım Tabii ki oda bana da geri dönüş yaptı acil bir durum olduğunu söyledigim için onun dışında herhangi bir engelleme durumunu tekrar yaptı yani engeli açtıktan sonra tekrar beni engelledi sonra sosyal medyadan da engellemeye başladı biz beş arkadaş bir ayrılık süreci yaşadık fakat bu ayrılık sürecinden sonra bir gün mü yani bundan üç gün önce kadar bir yanda beni aradı Ben çok şaşırdım bu duruma fakat çok da heyecan yaptım neyse bir süre kimse aramadı yani saat olarak ama sonra tekrardan beni aradı aynı gün içersinde hatta görüntülü ve bana nasıl olduğumu sordu tekrar hani de gelirsek görüşebileceğimizden falan bahsetti sonra ne zaman gelebileceğimi sordu çünkü farklı şehirlerde yaşıyoruz da benim devamlı gittiğim bir şeyi olduğu için ben de uzun süre gelemeyeceğimi söyledim oda hani görüşürüz tekrardan dedi tabii ki ertesi gün oldu ve ben kendimi tutamayıp onunla daha önceden çekilmiş olduğumuz fotoğraf paylaştım onlar yani ona gönderdim bir zamanlar çok mutlu olduğumuzdan bahsettim ama mesajımı okumuş geri dönmemiş sonrasında gideceğimi müsait olup olmadığını sordum sebebini sordu yani ne görüşelim dedi ne görüşmeyelim dedi ne barışalım diyor ne barışmayalım diyor yani açık kapı bırakacak kadar bir özel bir durum yaşayacağımızı için bu şekilde yapıyorsa zaten biz bir çok şeyi yaşıyorduk ve zaten bu olana ben onu sunduğum halde bile bana geri dönüş yapmıyor yani sizce bir erkek neden bu şekilde davranıyor ki hani bir yanda ortaya çıkıyor ve bir andan sonra görüşmek istiyor sonra ararım mesajlara cevap veriyor ve cevaplar yazmamaya başlıyor yani Sizce geri dönecek mi ya da neden bu şekilde davranıyor ki bir anda ortaya çıkarak
Arkadaşlar acil yardımınıza ihtiyacım var sevgilim beni engellemiştin tekrar engelimi açtı?
Cevapla