Eski sevgilimle çok saçma sapan bir neden yüzünden ayrıldık ve ben şu an hâlâ onu çok seviyorum ama o beni arkadaşı olarak görüyor?

bugün buluştuk konuştuk bu konuları ve şu anda bazı dertleri olduğunu bazı sıkıntılı durumlar yaşadığını ve tekrar sevgili olursak yaşadıklarıyla beni kötü etkileyebileceğini biraz zaman tanımamı istedi açık kapı bırakıyorum ilerde ne olacağımız belli olmaz belki yeniden oluruz dedi sizce ne demek istiyor ben biraz umutluyum ama kafamda karışık

Eski sevgilimle çok saçma sapan bir neden yüzünden ayrıldık ve ben şu an hâlâ onu çok seviyorum ama o beni arkadaşı olarak görüyor?
Cevapla