İlişkiden sonra bana kötü davranıyor dövüyor beni sonra da ben sana güvenmediğim için dövüyorum diyor bu sevgilim şizofreni mi?

İlişkiden sonra bana kötü davranıyor dövüyor beni sonra da ben sana güvenmediğim için dövüyorum diyor bu sevgilim şizofreni mi?
Cevapla