Japon platonik?

20 nisanda ilk kez bulustugum japonla bir sure oncesinde sossyal medya uygulamasi uzerinde hergun ses odasinda konustuk. daha sonrasinda bulusma karari aldik ilk bulusmamiz cok guzel gecti ive ben ondan hoslanmaaya basladim. ikinci bulusma iki hafta sonra ooldu. bu arada yine hergun ses odasinda konusmalar devam etti surekli gec saatlerde birsey yedigi icin merak ettigimden bazen yedigi seylerin fotografini istedim bazende sakadan bende istiyorum dedimikinci bulusmada elinde kocaman bi poset ile geldi ici aburcubur doluydu o gun butun hesaplari o odedi ve en son ayrilmadan once eglenceli fotograf kabinlaerinde beraber fotograf cekilmeyi twklif etti. cekildik falan. olabildigince kisa anlatmaya calisiyiroum. 3 bulusma planinda onun icin bende hediye hazirlamaya baslafim 25 mayis iciin sozlestigimizde aramizdaki konusmalar azaldi uygulamaya girmemeye basladi sordugumda son zamanlarda cok yogun oldugunu falan soyledi. ama ben artik onu cok fazla sevdgim ve gormezden gelindigim icin katlanamadim ve ona bulusmak istedigimi hersey icin tesekkur ettigimi soyledim. ve ona kisaca ondan hoslandigimi sayesinde diyet seruveniime geri dondugumu ve sayesinde 10 kilidan fazla verdgimi soyledim bunu duyduguna sevindigini ama saglima dikkat etmem gerektigini soyledi. bulusamayacagimiz icinde uzuldugunu faalan soyledi. aradan bir sure gecti ama ben surekli onu gormk istiyorum yatiyorum kalkiyorum surekli aklimda falan dayanamadi me nson mesaj attim seni gormk istiyorum gercekten enerjine ihtiyacim var diye. cunku son zamanlarda pskolojik olarak cokmustum tek sebeb o degil tabiki baska seylerde var. hemen kabul etti sen istiyorsan tabiki bende gorusmek isterim diye 1 haziranda tekrar bulustuk bu seferden bazi zaman dilimlerinde onden yurudu yine ilgiliydi ama yinede bi farklilik var gibiydi. yemek yedik biraz gezdik ve en son turk restoranainda birseyler yedik bu sefer ben odedim daha sonra biraz yagmura yakalandik ve hafif islandik. pazar gununden sonra 4 gun boyunca uygulamaya hic girmedim. ortak arkadasim onun uygulamada erkeklerin oldugu odada sohbet ettigini falan soyledi bu sabah uygulamaya girdim ve neden gormezden geldigini bunu beni uzdugunu. ve son bulusmada arada sirada onden yurdugunu hoslandigimi bildigi icin rahatsiz olup olmadigini sordum. gercekten 2 aydan fazladir pislokoijk olarak cok kotuyum biraz bana ne olur yardimci olun. yabanci bir ulkedeyim kimsem yok sohbet edecek bir allahin kulu yok. hoslanmadiginin bende farkindayim ve bu kalbimi cok fazla kiriyor son bulusmadan eve dondiugumde sanirim bir saatten fazla sinirlerim bozuldugu icin agladim. son yazdigim mesaja cevap verdiktn sonra sizce hesabimi silip ortadan kaybolayimmi ortak arkadastan bana ulasmayi denermi yoksa hic umrunda olmazmi

Japon platonik?
Cevapla