Sanaldan konuştuğum çocuk beni çok hayal kırıklığına uğrattı?

Biz bunla bayadir konuşuyoduk sanaldan tsnismistik. Hiç gorusmedik ve benden 5 yaş küçük. ,22 ben 27, yım. Ciddi frlan değildik ama ne yazık ki ben bağlandım ona. Ama o ben kadar değildi. Ben daha duygusallik istiyodum ondan ama o işte bizden olmaz vb şeyler diyodu. Çok toksikelstik aşırı kavga oluyodu. Beni anlamiyodu. Haliyle daha çok toy. En son bana yine yazdi instadan seni özlemişim vb diye bunları ondan çok duydum dedim ki bu cümleyi çok kez duydum ama bişey değişmedi o da off dedi ben de çok bunaldım sanaldan bak böyle olmaz artık çocuk değilim ki dedim. O da ben gelemiyosam sen gel dedi bende sen gel erkeksin ya hani dedim gelmiyorum değil gelemiyorum dedi. Bende seni zorlamiyorum ama sanal sarmiyor artık dışarda koca bı dünya var benim yasimdakiler evleniyo dedim. O da haklısın bişey diyemem dedi. Öylece bitti.. üzülüyorum çünkü emek verdim zaman verdim ona ama biseye varmadi. Siz olsaniz napardinizz
Sanaldan konuştuğum çocuk beni çok hayal kırıklığına uğrattı?
Cevapla