Kizlar yazdığı mesaja yanıt gelene kadar yazmayan erkek hakkında ne düşünüyorsunuz?

yoksa sürekli darlamalı mı? neden yazmıyorsun felan yazmalı mı?

Kizlar yazdığı mesaja yanıt gelene kadar yazmayan erkek hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla