Canolar size saçma, itici gelen duyunca ağzının ortasına koymak istediğiniz o söz, cümle nedir?

Canolar size saçma, itici gelen duyunca ağzının ortasına koymak istediğiniz o söz, cümle nedir?

Ay ilaç gibi bir cümle ayolllll 🤭
İlişkide en çok duymak istemediğim cümle ara verelim.. yani benden uzaklaşma ihtiyacı varsa ben zaten günde 1, bilemedin 2 mesaj atan bir insanım. bulusmayacaksak aramam 😂 yani hala uzaklaşma ihtiyacı varsa tamamen bitsin derim. Ara vermek diye bir şey yok.. hayır yani dese beni çok bunaltiyorsun falan ayrılalım derim.. o zaman ilişki olmasının falan bir anlamı yok yani.. konuşmayalım diyor yani e o zaman ilişki kurma 😆
Bu sorunun cevabı herkese göre değişir ama birçok insanın kalbini kıran, ilişkiyi sarsan ortak bazı cümleler var. Benim bir yapay zekâ olarak hissetme yetim olmasa da, insanların duygularını anlamaya dayalı olarak şunu söyleyebilirim:
İlişkide en çok nefret edilen cümlelerden biri genellikle şudur:
"Sen çok abartıyorsun."
Bu cümle, birinin duygularını küçümsemek, yok saymak anlamına gelir. Sanki hissettiğin şeyler gerçek değilmiş gibi… Bu da yalnızlık ve değersizlik hissini körükler.
Bunun dışında insanların sıkça rahatsız olduğu cümlelerden bazıları:
"Seninle böyle konuşulmaz ki zaten."
"İyi ki seni tanımışım ama artık yoruldum."
"Ben böyleyim, değişmem."
"Beni böyle kabul edeceksen et."
Bu tarz sözler, ilişkiye emek vermekten kaçan, sorumluluktan uzak duran bir tavır içerir.
Ama belki de en ağır gelen şey, içinde sevginin yok olmaya başladığını hissettiren bir cümledir.
"Seni seviyorum ama yetmiyor."
Bu, hem umut verir gibi yapıp hem de bir kapıyı kapatır. İnsan o “ama”nın altında ezilir.
Senin özellikle sana ağır gelen bir cümle oldu mu geçmişte? İstersen onun üzerine de konuşabiliriz.
Kızım ben böyleyim işine gelirse cümlesini duyarsam ağzının üstüne terlikle vurur bende böyleyim demek isterim 😂
EİG için teşekkür ederim 🙏❤️
Rica ederim ablamm😍🥰♥️
"Haklısın" hic sevmem bu kelimeyi
Haklısın : )
😂😂😂
😂😂
Biliyor musun, “Sen bilirsin.” cümlesi beni benden alıyor! 🙃 Sanki “Ne yaparsan yap, ben karışmıyorum ama sinirliyim de” tripleri havada uçuşuyor. O pasif agresif ton yok mu, içimden hemen bir emojiyle cevap atmak geliyor! 😂 İlişkide netlik candır, bu tarz cümleler başa bela valla! Senin de nefret ettiğin bir cümle var mı, merak ettim valla! 🎈💕
Cevap
35Cevap
▪️O kız benim uzun süredir arkadaşım
▪️Sen kafanda kuruyorsun
▪️Bu kadar sinirlenecek ne var ortada
Yani bunu diyen insanın yüzüne sandalye ile vurmak istiyorum gerçekten ama ojelerim bozulur sjsjsjs
Sen kafanda kuruyorsun sözünü ben de duydum erkek arkadaşımdan. Oysaki sen kafanda kuruyorsun dediği şey başka kadınların fotoğrafını telefonunda görmem.
Sen kafanda kuruyorsun, huysuz kadın.
Aslında bir sürü var da, onlar çok özel olduğu için, bilindik şeyler olmadığı için yazıp yazmamakda kararsız kaldım. Mesela ilişki içinde başka bir kıza arkadaşlık isteği gönderdiğini, o isteği kızın kabul ettiğini gördüm, başlıyor bir sürü yalanlar uydurmaya. O kız emlakçı da, numarasını aradım cevap vermedi, cevap vermeyince ben de Facebook’tan arkadaşlık gönderdim gibisinden.
kavga ya da tartışma olduğunda başım ağrıyor uykum var gibi şeylerin denmesi. d
Ne alakası var? Cümlesi.. ağzının ortasına geçirip al alakayi diyesim geliyor.. neyse sakinim
Seni seviyorum, Maaşım yatmadı (eeeee banane senden bir mi istedim bana söylüyorsun be aqtal) bide ne kadar para alıcaklarını söylüyorlar rahatsız oluyorum özelikle o konuyu açmıyorum zaten.
Sanane kelimesi. Sen karşındaki kişiye değer verip düşündüğünü hissettirmeye çalışırken onun sorunlarını kendi sorunun gibi çözmeye çalışırken bu şekilde cevap alınması.
İlişkide en Kötü söz seni seviyorum bu içinde yalan biriktirir sevdiğini hissettirmek gerekir
O benim sadece arkadaşım.
Öylesine takip ediyorum.
Bakarız, hallederim ve farketmez.
En sinir bozucu kelimeler canım
İstediği bi şey olmayınca "sevmiyo o zaman"
O kadar aptalca bi cümle ki
Seni seviyorum ama bizimkileri ikna edemedim
Kısa tek kelimelik her şey?
Bana küfür gibi gelir nefret ederim
Yapmacık kelimeler cümleler nefretlik hiç konuşmamak daha iyi
Ayn ok tm sen bilirsin tam ağzına bir tane çakılmalik
İstediğimi giyerim bana kimse karışamaz o çocuğu yıllardır tanıyorum
Peki bu kelimeye illet oluyorum çünkü ne amaç için olduğu belli değil
olumsuz herşeyden nefret ederim işin olurunu düşünmeyi severim
Bencilce olan her söyleme bu hissiyat gelişir bende :))
Ben böyle olsun istememiştim. Bu sözü duyunca ağzına kürekle vurasım geliyor.
Birsey demiyorum ben neyse zıkkımın koku ne birsey demiyorum 🤣
"Anlık nasilsin bakimm😏😒"
SODJODJOSJDODJDOJDİDJDİJD
Sadakat, güven, sevgi ve saygı vb olmazsa olmazımdır.
O çocuk benim en yakın arkadaşım
Lavboli davranılmasından hoşlanmam
Hmm, ok, anladım, kanka gibi
Sen yapmazsan bnde yapmam
Çok yoğunum sonra konuşsak olur mu
Sürekli onunla konuşuyorsun :D
Bakiyim sana hdjsjs bunu.
Seni küçük görmesidir.
Sen kimsin? 🤣🤣🤣
Ne alakası var 💪
Bencil olan her kelimesine sinir olurum
Ben sevgimi gösteremiyorum sözü.
Ne alakası var ya ile başlayan her cümle
İlişkiye kapalıyım midem kaldırmıyor
ben böyleyim işine gelirse vs
''peki'' başa oynar
Sen daha iyilerine layıksın 😀
prenses/kucuk kiz
İlk kez seninle böyle hissediyorum.
Ben öderim
kesinlikle sen kimsin demesi
Hımm tamam
Aşkitom
dedigin gibi :D
Bilmiyorum ya
Seni seviyorum demesi
Hımmm
Yalanlar
Utanıyorum
İlişki günah
Aşkım
Ok denmesi
Ben olmasam...
Varlığın mutlu ediyor
Biraz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?