Flörtüm ilk buluşma için iş yerine çağırıyor sizce olur bir şey mi?

Ofis tarzı yeri var ilk görüşme için buraya gel diyor hayır diyorum başka yer mekan bakalım yemek yiyelim vs saçma değil mi
Flörtüm ilk buluşma için iş yerine çağırıyor sizce olur bir şey mi?
Cevapla