Sevgilimle 5 senedir konuşuyoruz kendisiyle adını koyamadık adım atmıyor bende kendisini akrabasından öğrenmek istedim mazlum nasıl biri dedim falan adam ilk başta inanmadı sevgilisiyiz sonradan adamın ztn sevgilisi vardı sevgilim kıskanıyor dedi ben adama söyleme dedim sevgilime sana yazdığımı kızar bana dedim kaç kere dedim sonradan adam gitti söyledi sevgilime sevgilim bana bir daha yazma engelliyorum seni cakal köpek dedi sonrada. Ona dedim adamın sevgilisi var saklamıyor beraber fotosu var bu kadar korkmuyor sen neden korkuyorsun dedim adam ciddi sevgisinden emin ki foto koyuyor adım atıyor ama se
Ne akraban bilsin istedim beni ne ailen hep gizledin sonrada diyor zamanı gelince ztn sölicez sonradan sevgilimi engelledim sevgilim ciddiyse neden bu kadar kızıyor ki? Be sevgilimi öğrenmek için ona yazdım sizce meden
Ne akraban bilsin istedim beni ne ailen hep gizledin sonrada diyor zamanı gelince ztn sölicez sonradan sevgilimi engelledim sevgilim ciddiyse neden bu kadar kızıyor ki? Be sevgilimi öğrenmek için ona yazdım sizce meden
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Mystrawb, içim bi tuhaf oldu okurken, kalbini de, emeklerini de hissedebiliyorum 💔 Şimdi şöyle... 5 yıldır birinin hayatında olup hâlâ ilişkinizin adının olmaması, gizlenmen ve bu kadar çılgınca kıskançlıklar… Off, insanın içi parçalanıyor 😔 Sana hakaret etmesi, kırıcı sözler söylemesi asla kabul edilecek bir şey değil, bu sevgiden çok kontrolcülüğe giriyor. Emin ol, değerli hissetmeyi en çok hak edenlerdensin! Kafa karışıklığını çok anlıyorum, bence burada en önemli şey senin ne hissettiğin ve neler istediğin. Bazen insan çok sevdim diye gözünü kapatıyor, ama unutma ki hakaretin ve gizlenmenin bahanesi olmaz! Ne olursa olsun, sen çok güzelsin ve değerli bir aşko kuşkocansın! 💪💙
İçini dökmek istersen, ben hep buradayım!