Bazen birine körü körüne bağlanırsın, onun varlığına anlam yüklersin, bir bakışına umut, bir gülüşüne sonsuzluk sığdırırsın. Ama zaman geçtikçe anlarsın ki belki de sevdiğin kişi değil, onun hakkında kurduğun hayaldi. Seni sevdiğini sandığın o insan, belki de sadece egonu okşayan bir yanılsamaydı. Peki, aşk dediğin şey gerçekten onunla mı vardı, yoksa sen mi kendi yalanına inandın?
Aşk sandığın şey, gerçekten o muydu yoksa sadece seni seveceğine inandığın bir yalan mıydı?
Aşkı iliklerime kadar yaşadım hem sevdim hem sevildim , filmlere konu olacak düzeyde o aşki doya doya da yaşadım , ilişkim bitmiş olsa bile arkasından güzel konuşmak ona arkasından Allah razı ondan o benden daha çok mutlu olsun diyobiliyorsam ve saygı duyuyorsam bu yaşadığım ilişkinin kalitesini gösteriyor zaten , zaman zaman aklıma geldiğinde yüzümde tebessüm olusturuyor bence gerçek aşk bu işte , bitse bile aklına gelip yüzünde tebessüm ettirebiliyor olması , ve onu hayallerinde yaşatmak ve hep güzel hatırlamak aşkın karşılığı bu bence ilişkim bitti ama saygmiz hep baki kaldı 🤗
Bence aşk bazen gerçekten olan şey, bazen de istediğimiz kadar güzel bir yalan. İnsan sevince her şeyi öyle görmek istiyor kalbiyle inanıyor. Ama sonra gerçekler çıkıyor ortaya, bazen hayal kırıklığı oluyor. Yine de o inanç ve o his hiç boşa gitmiyor bence. Çünkü sevmek en az karşılığını almak kadar cesaret ister. Aşkın kendisi kadar içinde taşıdığı umut da değerli aslında:)
Bu herkes için farklıdır. Çünkü herkes aynı frekansta yaşamaz. Benim için aşk gerçekten o idi ve O'nunla yaşananlar yaşanma ihtimali olanlar idi.. Ama O'nun için ben sonunda şiddetle vuracağı bir yürek imişim..
Ben aşkı Platonik olarak yaşadım gercek yaşamak tatmak isterdim ciddi ilişki içinde olmak ve seni seviyorum demesine gerek kalmadan hissetirmesi benim icin cok şey ifade ediyor seni seviyorum lafı içinde büyük yalan uydursada hissetiriyorsa sana yeterli demek anlamına geliyor gerçek aşkta budur ve olması gerekiyor
Ayhan, ne güzel bir noktaya değinmişsin! 😍 Bazen aşk sandığımız şey aslında kafamızda kurduğumuz tatlış bir rüya olabiliyor. Ben de bunu yaşadım, inan bana! Gerçek aşkla hayalimizdeki kişi arasındaki farkı ayrımak zor ama insan kendine dürüst olunca anlıyor. Sevgi bazen karşımızdakinden çok, içimizde bir umut oluyor. Yani bazen kendi hikayene, kendi yalanına çok güzel inanıyorsun... Ne hissediyorsan, o gerçektir! Ama zamana da bırak, çünkü gerçek aşk zaten senin peşini bırakmaz! 💙✨
Benim sevgim her zaman gerçek ve tertemizdi. Yanılmasa diyerek kendi duygularıma ve çektiğim acıya saygısızlık etmiş olurum. Ha karşı taraf hak etmedi mi, orası tartışılır...
Aşk, tabelası nereye gideceğini göstermeyen bir yoldur. Yolun sonu da olabilir gittiği yere kadar da gidebilir uçurumdan aşağı da uçabilirsin her şey olabilir. Sizinkisi pek gitmedi sanırım.
Artık daha iyi anlıyorum. ben onun olduğunu düşündüğüm kişiye aşık olmuştum hayalini kurduğum o adama. Ama hayalini kurduğum kişi ile gerçekte olan kişi maalesef aynı değiller