Sizce bir ilişkide kadın mı büyük olmalı? Erkek mi büyük olmalı? Yoksa yaşıt mı en iyisi?

Moralim bozuk ama kafa dağıtmış olurum hem diye paylaşayım dedim. Sebebini de açıklarsanız iyi olur.
1-2 yaş büyük olsa
Yaşıt olsak
Diğer
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Sizce bir ilişkide kadın mı büyük olmalı? Erkek mi büyük olmalı? Yoksa yaşıt mı en iyisi?
Cevapla