Moralim bozuk ama kafa dağıtmış olurum hem diye paylaşayım dedim. Sebebini de açıklarsanız iyi olur.
1-2 yaş büyük olsa
Yaşıt olsak
Diğer
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aslında önemli olan yaş değil olgunluk. Mesela adam kadınla yaşıttır ama yaşına göre olgundur. Hiç kimse inkar edemez ki erkekler kadınlardan daha geç olgunlaşır.. İki cinsin ergenlik yaşları bile farklı.. bir tanıdığımın eşiyle arasında 15 yaş var ve gayet iyiler. Severek evlendiler. Hele ki kız acı çekip olgunlaştıysa çocuk gibi bir erkekle yapamaz.. Ve bir araştırmaya göre baba sevgisi görmeyen ya da babası ölen kızlar kendinden büyük erkeklerden hoşlanırmış. Kadınlar ne kadar güçlü olursa olsun her zaman kendini koruyup kollayabilecek sığınabilecek bir adam ister. Ve bunu çocuk gibi bir erkek yapamaz. hiç bir kadın olgunluk anlamında gelişmemiş bir adama güvenmez.. yani kısaca normal şartlarda erkeğin daha büyük olması güzeldir, ama eğer olgunluğu yaşından büyükse o zaman hiçbir sorun olmaz bence
Açıkçası bende çok kötü olaylar yaşadım B'nimde annemle babam yokmuş gibi kardeşimi kaybettim ailevi sorunlarım var ama yinede sempatik bir insanım çocuksu bir ruhum var kendimi her zaman 5 yaşındaymış gibi hissetmişimdşr ama ben beni koruyabilecek birine ihtiyacım yok bn benimle aynı çocuksu ruha sahip tatlı çocuklardan hoşlanıyorum. Bence her kız Olgun birilerini istemez. Benim için hiç farketmiyor yani
Haklısın istisnalar olabilir yani sen öyle hissediyosan öyledir kimse bişey diyemez :) sadece tanıdığım çoğu kişi anlattığım gibi :)
Erkek kesinlikle 3-4yaş büyük olmalı anca olgunlaşıyolar 😊
valla eskiden erkeğin büyük olması iyimiş çünkü erkek geç olgunlaşır kadına göre ama bence seviyosan yaşın önemi pek yok tabi arada uçurumda olmıcak bir erkek kadından çok büyük yani 8-10 yaş falan sorun olmazda kadın büyük olursa sorun yaratabilir
şöleki kızlar çabuk olgunlaşır ve çökerler ama erkekler için biyolojik olarak böle bir sorun yoktur bir erkeğin ortalama evlenme yaşı 28 30 dersek kadın 10 yaş büyük olduğunu düşünelim evlendiler ne odu erkek 30 kadın 40 bir kadın 45 yaşlarında menepoz dönemine girdiğini düşünürsen hesap et bide türk kadınlarında erkeklerde nasıl 40 tan sonra azma vakası görünüyosa kadınlardada 40 tan sonra durulma gerileme dönemi başlıyo bide bu yönü var
Bir ilişkiyi yonetebilmek önemli olan aslında ama arkegin biraz daha olgun olmasi gerek çünkü bir erkek içinde ki o çocuksu ruhu asla kaybetmez kadın öyle değil her zaman aklı ile düşünür kadın her zaman erkeği yönetir...
Cevap
8Cevap
Erkekler zaten normalde kendinden büyük kadınlara çok bakmaz. Bakıyorsa psikolojik bir problem vardır. Yaş farkı ne zaman tanıştığınıza göre değişir. Erkeklerin büyük çoğunluğuna göre kadınlar 18-28 yaşları arasında çekicidir. Kadınların büyük çoğunluğuna göre ise erkekler 30’lu yaşlardan sonra çekicidir (36-38 civarında zirve oluyor). Diyelim ki kadın 2-3 yaş büyük ve evlilik oldu, kadınlar daha çabuk yıpranır, çocuk doğurur vs dersek kadın 37 yaşındayken adam 35 yaşında olacak. Kadın adamın yanında annesi gibi kalacak. Türkiye’de artan boşanma oranlarının büyük çoğunluğu aslında bu yaş uyumsuzluğundan kaynaklanıyor. Bir adam ve kadın 20’li yaşlarındayken birbirlerinden hoşlanır fakat sonrasında adam başka arayışlara girebilir (hele ki sosyalse, ortamı ve parası varsa). Bu dediklerim tamamen tarafsız ve bilgi vermek amaçlıdır. Doğanın bakış açısını da işin içine katmalısınız bence düşünürken, evlilik ciddi bir olay; olan çocuklara olmasın.
Evlilikte sevgili durumunda benden kucuk kimse ile iliski yasamadim 1 kisimi ne haric
ama yasit olmasi hosuma gider onemli bir etmen degil Ama hosuma gider
ilişki derken sadece cinsel anlamında soryorsan yaşın önemi tabiki yoktur ama alile anlamında soruyorsan erkek büyük olması dah iyi olur
bence de erkek buyuk olmali en fazla 5 yas buyuk olabilir
Erkek büyük olamalı fakat max 5-6 yaş
35-36 yaşındaki adamın 30 yaşındaki bir kadına bakma olasılığı düşük. Muhtemelen işini rayına oturtmuş ve kendine bakmış ise adamın değeri de yükselir. Dolayısıyla adam daha genç birini arar; veya başka bir şekilde ifade etmek gerekirse adam daha genç kadını tavlayabiliyorsa ona gider, yaşlısına gitmez. Mesela kadın 20-25 yaşlarındayken erkek 2-5 yaş büyük olabilir, kadın 25-30 arasındayken erkek 5-9 yaş büyük olabilir. Kadın 30+ ise Allah yardımcısı olsun.
Erkek büyük olmalı. En fazla 10 yaş olmalı.
Niye fazla olsun ki olgunluk iyi bir şey.
Erkek büyük olmalı :)
Ben ce hiç önemli değil sevsin yeter😊
Yasit olmamiz daha iyi
Erkek büyük olmalı
Erkek tabikide
erkek
Erkek buyuk olmali
En İyi Cevaplar