Aldatıldım pişmanım diyor ama davranışları çok değişti bana karşı napmalıyım?

Onla ayrı iken konuştuğum bi çocuk vardı öpüşmüştük vs geçen sene olan şeyler o bunu öğrendi affetti devam ettik sonra bir gün baktım açık kızları takip ediyor ben kızıp onu engelledim ağladım o çıkartmamış bile yanıma gelince çıkartmış anca bi baktım geri eklemiş bi başkasını sonradan beni aldattığını yakaladım kıza övgüler yağdırmış bedenin çok güzel bidaha at bikinili fotoğrafını diye her şey böyle başladı o kızdığım kızlara mesaj atmış arkadaşının da haberi varmış sadece siyaset konuştuk bir şey olmaz demiş bu da o arkadaşı da benden sakladı ben ona yalancı dedim diye beni çıkarttı kızlara bacağında boğ beni yazmış ballı turtam mı çöreğim mi her ne şeyimse onu yazmış.. ben tek başıma kötüyken ben affetmeye çalışırken kendisi kız arkadaşları ile buluştu hala kendini hatalı görmedi şimdi özürler diliyor neymiş kendini affettirmeye çalışıyormuş böyle çalışıyor galiba… ne yapmam gerek bilmiyorum üç yılımı verdim sende aldattın diye kaç kere üste çıktı tamam o kızlarla buluşmadı ama bizde ayrıydık yani..

Aldatıldım pişmanım diyor ama davranışları çok değişti bana karşı napmalıyım?
Cevapla