Biz konuşmayı keseli 4 ay falan oldu şuanda onun sevgilisi var ve hala benim profilime bakıp duruyor neden?

Yani bu sorum özellikle erkeklere siz daha iyi bilirsiniz anlam veremiyorum beni kendisi bıraktı ailevi problemlerim var vs diyip sonra sevgili yapmış arkadaşı bana yürümüştü o söyledi ama tahmin etmiştim bende zaten hala stalklıyor olmasını anlamıyorum
Biz konuşmayı keseli 4 ay falan oldu şuanda onun sevgilisi var ve hala benim profilime bakıp duruyor neden?
Cevapla