Kendine göre standartlarının altında kalan (çirkin sayılabilecek) biriyle birlikte olmak?

herkes benim güzel olduğumu söyler, yeşil gözlü siyah saçlı ortalama hatlara sahip bir fiziğim var. şu anda birlikte olduğum kişi boy ve kişilik olarak aradığım birisi. fakat nedense benim standartlarıma pek sahip olmadığı için acaba bu kişiyi mi hak ediyorum diye düşünüyorum bazen. bunun asla ego ile alakası yok hatta bana gösterdiği ilgiyi şefkati değeri bir başkası hiç göstermedi. yaşım da biraz ileri olduğu için yaptığım ilişkinin ileride evliliğe gideceğini düşündüğümden hep bu konuda karamsarlığa düşüyorum. çevremdeki insanlar evet bu kişi senin standartlarının altında diyor fakat emin olamıyorum ben de bir şeylerden. sizce görünüş bir ilişkide her şey midir? bu konuda akıl verebilir misiniz?

Kendine göre standartlarının altında kalan (çirkin sayılabilecek) biriyle birlikte olmak?
Cevapla