Evet Başıma geldi eski sevgilimden kurtulamamıştım Karmaşık bir ilişki durumumuz olmuştu iş ciddiye binince ayrıldım (3ayda ciddiye bindirdi) ayrıldık uzun Uğraş verdi 5 ay sonra falandı sanırım aşık oldum birine ve onunla sevgili oldum zaten sürekli ağız dalaşları olmuştu sonra bir gün kavga ettiler sonra zaten eskisini doğru düzgün bir daha görmedim ama çok şaşırmıştım ikisindende beklemiyordum bunu
08 Yorumla- +1 yıl
:D sevindinmi bu duruma peki
- +1 yıl
Anladım ben olsam hoşuma giderdi. O çıktığın çocuğa noldu peki
- +1 yıl
Allah sizi kahretsinnn
- +1 yıl
Hep mutlusunuz herkes mutlu ben yalnız
En İyi Cevaplar
+1 yılİstemem kesinlikle birini seveyim o da beni sevsin yeter heleki ikisndede gönlum yoksa tamamen ikisindende nefret ederm
20 Yorumla
- Aşk İlişkileri konusunda 11,6b cevap paylaştı.
+1 yılÇiğdem alıp oturur, seyrederim. :):
www.adaletbiz.com/.../...a_kadin_kavgasi_h6516.jpg11 Yorumla- +1 yıl
:D kavga yokki
+1 yılHepsi gitmez demiş ama egoları tavan yapar bundan emin olabilirsin
14 Yorumla- +1 yıl
bencede
- +1 yıl
Teşekkürler:) bayan
- +1 yıl
:) bişey değil
- +1 yıl
:)))
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
46Cevap
Ne kavga etmeleri nede savasmalari hosuma gitmez. Benimde duygularim var. Secim hakkinin bende oldugunu dusunuyorum. Eger iki kisi beni seviyorsa secim hakki bendedir. Savasmalari veya kavga etmeleri gerekmez.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yıl21 Yorumla- +1 yıl
Hahah popcorn alıp seyremi bakcan :D
oyle bir anda tercih edilmedigimi dusunur arkama bile bakmam giderim. baskasindan alabilecegin yine baskasi senden alabilir. demek ki o bayan benim gibi bir coguna yesil isik yakmis, ben gozumu kapatmisim o an acilir.
02 Yorumla- +1 yıl
Kimsenin değilsinki seni alsınlar?
+1 yıloo kavga mı var :D alırım bir dal dfddfasdf lisede az başı çekmedik kavgalarda ;)
19 Yorumla- +1 yıl
ama fakat ve lakin benim için olmadığında :)
- +1 yıl
Bizde çok çektik halay başını :D tey teyy
- +1 yıl
:D dafdsfadf
- +1 yıl
Evde kaldın o yüzden kız zilli kimse almıcak seni benide :D
- +1 yıl
biz de evde oturup kısır yiyip dantel örüp seda sayan izleriz :D
- +1 yıl
Demin izliyodum zaten bacımı be :D Evleneceksen Gellllll naynononnxnxnc haha Kız gitsekmi bizde :D
- +1 yıl
kalk kız gidelim zeengün koca buluruz :D
- +1 yıl
Nerdee :D gerçi buluruz orda bir mustafa vardı fakir içgüveyi almak istiyo millet
- +1 yıl
hahahah :))
hayırdır horoz mı dövüştüyorsn olaya bak birde bundan zevk mi alcaz :D
05 Yorumla- +1 yıl
Dövüşmüyolarki
- +1 yıl
Mücadele
- +1 yıl
Yani aralarında tartışıcaklar o diycek mesela ben senden güzelim akıllıyım bu sadece örnek karşıdaki pes edicek kazananda gidip o kişiye açılcak
- Aşk İlişkileri konusunda 4,4b cevap paylaştı.
+1 yılKavga eden erkek ve kızdan tiksinirim.
benim için ediyosada değişmez bu depar atarım ordan03 Yorumla- +1 yıl
Ama senin için savaşıyorlar düşünsene çok etkileyici?
- +1 yıl
Niye ben neyim ki savaşıyolar
bir insan konuşarak anlaşamıyosa uzakta dursun - +1 yıl
Ya savaşmak pata küte dalmak değilki mücadele ediyolar survivor gibi düşün olayı ortada ödül var bir rekabet var ama kimse zarar görmüyo ödülü alan alıyo alamayan ödülle ödülü alana baka kalıyo ;)
+1 yıl@BayanGoogle kavga çıkar da bir bakayım hoşuma gider miymış 😂😂
12 Yorumla- +1 yıl
Sana bir şey olmasın <3
- +1 yıl
Oy yerim 😍❤😘 @bayanGoogle
Bu kavganın ortasını bulurum :) ikisine de yeterim bee :))
11 Yorumla- +1 yıl
Paylaşamazlar bence seni sonuçta ikiside seni istiyo tek onun olmanı
Evet, lisedeyken 2 kız benim için kavga etmişti. izlemesi zevkli başta ayirmaya çalıştım sonra iyi olan kazansin kizlar dedim. Pitbull gibi daldilar birbirlerine :/ hoş birşey değil :D
010 Yorumla- +1 yıl
:D ahhaha iyi olan kazansınmı bu ne ya maçmı
- +1 yıl
Yalnız kavga edilmicek değilsin be ben orda olsam 3. kızda ben olurdum onlar kavga ederken koluma takar seni giderdim :D
- +1 yıl
Tabikide idda bizim işimiz ne sandın :D
- +1 yıl
Hayır canım savaşmadan alırım ben ;) Hamlemi öyle bir yaparımki savaşmadan sevişiriz biz :D
- +1 yıl
Bencede yaa ne gerek yani? O kızlar savaşırken bizde sevişiriz :* shjdfmld
- +1 yıl
Hehhe :) @hummelsx
- Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılbir kız için belki lakin bir erkeğin görmek isteyeceği en son şeydir bence.
03 Yorumla- +1 yıl
Nedenki
- +1 yıl
bilmem kızlar genelde daha kıskanç oluyor öyle laf dalaşı olacağını düşünmüyorum kavgaya gider falan buda soğutur bir erkeği heralde. Bence tabi
- +1 yıl
Hmm
Güncellemeni okudum kızların saç saça kavga etmesi çok itici fakat istenilen adam olmak hoş tabi olay kavgaya gitmediği sürece
01 Yorumla- +1 yıl
Hmm bencede
+1 yılTabiki de hayır çok saçma kazanan kızı almıyor sonuçta hatta hiçbiri de almıyor nah onlara kız şiddete karşıyız
12 Yorumla- +1 yıl
şiddet yok zati
- +1 yıl
Oteki de olmasın bence saçma bişey gereksiz hem
Ego tatmin etme yöntemlerinden birisi olarak geçiyor bu. Bizzat denendi. 😝
02 Yorumla- +1 yıl
Aferin
+1 yılGitmez. En son ilkokul ikide 3 tane çocuk kavga etmişti benim için tek o oldu zaten.
04 Yorumla- +1 yıl
:D ahahahhahaha
- +1 yıl
Gülme :D
- +1 yıl
:D neden hoşuna gitmedimi senin için kavga etmeleri
- +1 yıl
Gitmedi. Böyle seyler icin kavga eden erkek ve kizlardan kücükken de tiksinirdim.
- Aşk İlişkileri konusunda 973 cevap paylaştı.
+1 yılMaco bir abiniz varsa birlikte biryerlere kazayla gittiyseniz, kavga kacinilmaz oluyor.
13 Yorumla- +1 yıl
:D bak güzel örnek o zamanda iki erkek senin için savaşıyo mesela sen abindenmi etkileniyosun o zaman hani abim canımm nasılda centilmen beni kıskanıyomu diyosun yoksa karşıdaki çocuğa ayy benim için abiöe bile laf ediyo ne romantikmi diyon :D
- +1 yıl
yaa yok uzuluyorum hem de cok uzuluyorum o durumlara.
- +1 yıl
Neden üzülüyon kız
+1 yılÇok açık ve Net söylüyorum.
benim için kavga eden Kız
sektirsin gitsin03 Yorumla- +1 yıl
neden?
- +1 yıl
Neden yok boş ver Bacımmm
mevzu Derin - +1 yıl
Hadi hadi anlat bizim vaktimiz çok
Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı. Başıma geldi böyle bir durum. Valla hiç öyle deme cidden çok kötü ya Allah bir daha yaşatmasın diyorum ben
02 Yorumla- +1 yıl
Neden
Benim için kavga etmelerine gerek yok ikiside beni alabilirler sorun yok :D
01 Yorumla- +1 yıl
:D üf
+1 yılgitmez mi yaaa çok zevkli bişiii :D başıma da geldi bir kere. ama sadece bir kere :(
04 Yorumla- +1 yıl
ee sonra noldu
- +1 yıl
Sonra ne olacak, ikisiyle de ilişkimi bitirdim :)
- +1 yıl
İlişkimi?
- +1 yıl
evet, önce biriyle çıkmıştım bunlardan. o kavga esnasında da diğeriyle çıkıyodum. kavgadan sonra onu da terk ettim :)
+1 yılBenim icin kavgamı edilir l*n hııaminaaa der bende dalarım :D gercekci olmak lazım :)
011 Yorumla- +1 yıl
:D diyelimki ediyolar
- +1 yıl
Gercekten benim icin mi diye sorarım he benim icinse sikinti yok asklarım ben ikinizede yeterim :D
- +1 yıl
:D aaa manyak. O kızlar öyle bişeyi kabul etcekmi?
- +1 yıl
Beni kavga edecek kadar cok sevmiyorlarmi neden kabul etmesinler :D
- +1 yıl
Ama ikiside onun olman için savaşıyolar akıllı öyle bişeyi kesinlikle kabul etmezler bence :D
- +1 yıl
Tamam iste savası kazanan yok berabere :D :D
- +1 yıl
Beraberliği istemezler sanmam ıı ıhh :D
- +1 yıl
Sen niye onlarin adina konusuyorsun :D :D
- +1 yıl
:D çünkü olayın mantığına göre işte mantık kuruyorum
- +1 yıl
Kizlardan biri sensin galiba :D
- +1 yıl
Hayırrrr :D
+1 yılayırır hadi birbirinize tek laf daha söyleyin bak napıyorum size derim olayda kapanır gider :D
05 Yorumla- +1 yıl
:D haha olay nasıl kapancak kızlar senin için ölüp bitiyo ikiside o çocuök benim olmalı diye içinde feryat figannnnnn! 😭😭
- +1 yıl
kolumu cimcikler uyanırım :D
- +1 yıl
O kadar ağır vakaysa demek :D @missfatty
- +1 yıl
ne öyle tipsiz gibi 2 kız mı benim için kavga edicek? 2 tane kız meslek lisesinin birbirine girmesi lazım o yüzden uyanırdım
+1 yılHoşuma gitmez,
Hiç hoş birşey değil. Onları itici bulurum04 Yorumla- +1 yıl
Neden?
- +1 yıl
Hiçbir şey için tartışıp kavga etmeye gerek yok.
Aklı BAŞINDA olan insanlar, otur insan gibi konuşur tartışır. Gerisi 70 lerde 60 larda kaldı.
Çağ medeniyet Çağı. - +1 yıl
tamam sensin
- +1 yıl
Ergenlikte olur böyle Şeyler geçer zamanla.
Hayir gitmez gider ayiririm hatta.
Başıma da geldi01 Yorumla- +1 yıl
Ee sonra noldu. Kavga yok ama
+1 yılbenim için eski sevgilim kavga etmişti kötü bi" durum aman bidaha allah korusun dD:d:D
01 Yorumla- +1 yıl
:D nesi kötü
valla erkek olarak söylüyorum çok itici olur o ne çingene gibi rezillik
05 Yorumla- +1 yıl
Çingene değil roman o bikere ayrıca saç baş birbirlerine girmiyolar en fazla laf dalaşı
- +1 yıl
Çingeneleri rezil olarak tanımlayan sensin?
- +1 yıl
Rezil sensin bir lafın diğerini tutmyyo bir git
gitmez kızlar narin ve zarif oldukları müddetçe hoşuma gider kavga bir kıza yakışmaz
020 Yorumla- +1 yıl
Kavga yok.
- +1 yıl
Hoşuna gider yani
- +1 yıl
Oda güzel
- +1 yıl
Aynen olmuştur. Ama ben kimseye sahip olmak için kavga etmedim sahibiydim zaten başkaları gelip gagalayınca onları..
- +1 yıl
Ama gitti salak kıymetimi bilemedi
- +1 yıl
Evet ayrıldı hemde çocukluk aşkımdı
- +1 yıl
Kusura bakmam bencede mal arkadaş. Sen çocukluk aşkını seneler sonra bul çıkmaya başla 1 ay demeden ayrıl olcak iş değil ki o hir ay içinde ben ona neler vermedim
- +1 yıl
Sevgi sadakat falan mutluluk kıskançlık koruyup kollama. bağlanma
- +1 yıl
Evet öyle oldu
- +1 yıl
İmkansız o sayfa kapandı
Aşk İlişkileri konusunda 2,8b cevap paylaştı. bence her erkeğin veya kızın hoşuna gider tersini söyleyen yalan söylüyordur
06 Yorumla- +1 yıl
Bencede ya sahiplenilmek kimin hoşuna gitmez.
- +1 yıl
İnanmıyom zaten bencede çok mantıksız ya kim istemezki arzulanmayı.
- +1 yıl
Pek tabi
Basıma geldi zaten ahaha :Ddd çekirdek alıp izledim :Dd :D
03 Yorumla- +1 yıl
:D ama bizim dediğimiz kavga değil mücadele
- +1 yıl
onlar naptı lar sen gülerken :D
Iki kizi kendim icin kavga ettirecek kadar karaktersiz degilim.
-Mesaj yerine ulasti-#cut07 Yorumla- +1 yıl
Mesaj spama alındı. Senin haberin yok zaten ya kendileri gelin güvey olmuşlar
- +1 yıl
Hayır ya kimse sallamıyor
- +1 yıl
Sen bişey yapmıcan zaten sadece hoşuna gidermi dedik
- +1 yıl
tamam bb
Gizli Üye(36-45)+1 yılTabiki gider. Ama ya benim sevdiğim pes ederse? Ay gerildim :D
04 Yorumla- +1 yıl
:D ha birini seçtin yani
Cevap sahibi+1 yıl😁😁😁 işimi şansa bırakmam. Ay dur sanki ortada biri varda ikincisini konuşuyoz 😒😁
- +1 yıl
:D gelin güvey olma hemeb
Cevap sahibi+1 yılÇok ağır konuşuyosun ama sen :D
hayır hatta ikisinden de soğurum.
11 Yorumla- +1 yıl
Nedenki?
Aşk İlişkileri konusunda 4,9b cevap paylaştı. İşiniz gücünüz fitne fesat
03 Yorumla- +1 yıl
Neden.
- +1 yıl
Tamam
+1 yılgitmez benim. hatta utanirim
01 Yorumla- +1 yıl
Oha neden
Gitmez. Kavga vs hiç hoşuma gitmez.
01 Yorumla- +1 yıl
Kavga değil
İşte o erkekleri birbirine düşüren kıza biz KALTAK diyoruz..
017 Yorumla- +1 yıl
Ne alaka? Kızın haberi yok ve ikisinide daha tanımıyo tanısada yüz vermemiş ne bileyim hani kızın suçu değilki?
- +1 yıl
E soruyu soran benim alınırım :D
- +1 yıl
Hayır abicim kuyruk yok habersiz kız ya da erkek diyorum
- +1 yıl
Diyelimki 10/C sınıfında düzgün bir kız var diğer sınıflardanda 2 çocuk ikiside kıza açılıcaklaeını arkadaş ortamında dile getiriyorlar ortak arkadaşlarıda birbirlerine iletiyo çocuklar birbirlerinden haberdar oluyolar başlıyolar kızı kim alcak yarışına sen sahip olamazsın ben olcam diye.
- +1 yıl
Tamam sensin tutturmuşsun bir kaltak lafı ne kadar ayıp terbiyesiz sana ne desekde boş sen anlamıyon diretiyosun o yüzden laf anlatamıcam sana
- +1 yıl
İspatına sıçim
- +1 yıl
Asıl ben seni şikayet ettim. Soruyu soran benim üstüme alınmamdan doğal bişey yok
- +1 yıl
Hadi git işine
+1 yılİkisini birden doverim :-D
01 Yorumla- +1 yıl
:D aferinn
Ego tatminidir. Benim hoşuma gitmez
02 Yorumla- +1 yıl
Olsun egomuz tavan olsun
Aşk İlişkileri konusunda 808 cevap paylaştı. Kavga etmem ortada KAWASAKİ H2R olmadıktan sonra
01 Yorumla- +1 yıl
Kavga yok
+1 yılevet gider çekirdek alır izlerim
04 Yorumla- +1 yıl
:D ya siz yanlış anlıyonuz kavga yok tartışıyolar
- +1 yıl
olsun yine izlerim hatta lkavgaya teşvik ederim
- +1 yıl
Töbe
- +1 yıl
töbe tabiii
Kimin hoşuna gitmez ki ;)
01 Yorumla- +1 yıl
bencede
+1 yılBeen there done that sadf
Hoşuma gitmiyor..03 Yorumla- +1 yıl
Sebep bebeğimmmmm :o
- +1 yıl
Kabak tadı vermeye başlıyor da o yüzden =/
- +1 yıl
Neden ama kısa sürcek belki. daha önce geldimi başına anlatsana
+1 yılGitmez bunu yapmak saçmalık bence
06 Yorumla- +1 yıl
Nesi saçma.
- +1 yıl
Eğer ki iki kız benim için kavga ediyorsa bu sacma ikisinede yol veririm kız dedin ağır olur birisi sevgilimse diyerini gider ben lafla anlatır ortalığı sakinlestiririm
- +1 yıl
Abim ikiside sevgilin değil işte sana sahip olmak için savaşıyolar
- +1 yıl
İkisi ilede o zaman işim olmaz bana sahip olacak kişi kavga etmez ağır olacakki ben ona soyadımı vereyim ayiktin mi kardeş
- +1 yıl
Kavga etmiyorlar zaten senin için rekabetdeler
- +1 yıl
Bn ağır olan kızı oturaklı cıvık olmayan kızı tercih ederim güzellik geçicidir ama insanlık kalıcıdır önemli olan böyle secim yapmak
+1 yılEgom için milleti birbirine düşüremem.
01 Yorumla- +1 yıl
Sen düşürmücen zaten kendileri düşüyorlar sen sonradan haberdarsın
Gizli Üye(36-45)+1 yılHayır hoşuma gitmez. Şiddete hatır!
02 Yorumla- +1 yıl
Şiddet yok
Cevap sahibi+1 yılŞiddetin illa fiziksel olması gerekmez. Böyle bir durumda hem ben yıpranırdım hem en iyi ihtimalle ikisinden birini seçsem öteki üzülürdü-ki böyle bir şey istemezdim.
Karaktetsizler ancak zevk alir
02 Yorumla- +1 yıl
seni kimse beğenmediğinden kavga etmiyor kıskanma
- Aşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı.
+1 yılmalesef gitti gidiyor.. taraf dahi olsam :)
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 3,1b cevap paylaştı. gereksiz, hosuma gitmez
01 Yorumla- +1 yıl
tamam
Benden uzak olsunlar ;)) derim
06 Yorumla- +1 yıl
Neden?
- +1 yıl
Savaşmayın Sevişin hadi sokaklara!
- +1 yıl
Yok demedimki
kız kavgası bayılırım :))
03 Yorumla- +1 yıl
Geldimi başına öyle bişey?
- +1 yıl
Benim içinde osun vasın :D
+1 yılÇok yaşsıyorum bu durumu
04 Yorumla- +1 yıl
ee sonra
- +1 yıl
Sonra iyi olan kazansın der ordan ayrılırım
- +1 yıl
Kazananla naparsın
- +1 yıl
Çıkarım
Kizlarin kavga etmesini isterim
01 Yorumla- +1 yıl
Etmezler
Belki hos olur ama acirim onlari ya :-\
015 Yorumla- +1 yıl
Neden acıyon.
- +1 yıl
Önce saçından tutarım ayağımla dizinin arkasına vurup yere yatırırım saçını çeker yere yere sürterim tokat mantağı yaparım arada üstüne çıkar boğazını sıkar saçını çekerim...
- +1 yıl
Hehhe e biraz sertim her kavgada bu taktiklerimi uygularım hiç yenilmem :D
- +1 yıl
asghsdhhdhd Saolasın :D ol ol aşık olan yok bu aralar zaten
- +1 yıl
Tamam kızma :D başkası var ya da olsun demedim zaten kimse yok zaten bu aralar dedim seb aşık ol didim
- +1 yıl
Hahah abart
- +1 yıl
Ama tanışmıycaz resmini atsana m. ettim
- +1 yıl
Olmaz :D 100 soruya cevap ver yarın 2 exper olursun o zaman mesaj atabilirsin
Hayır gitmez.
02 Yorumla- +1 yıl
Sebep
+1 yılEvet gidiyor.
00 Yorumla
+1 yılGitmez
02 Yorumla- +1 yıl
Neden
- +1 yıl
Güncellemeye istinaden yenileyeyim cevabı. Seven kişi her sorunla savaşmalidir sevdiği kişi uğruna.
lisede olsam giderdi
01 Yorumla- +1 yıl
Tamam
Evet kesinlikle 😈
03 Yorumla- +1 yıl
Ne kesinlikle
- +1 yıl
Ne yaşadın anlat
+1 yıliddia oynarıum. D
07 Yorumla- +1 yıl
:D ee sonra
- +1 yıl
kazananı alırım. D
- +1 yıl
Hahah hahahahaha ahahaha
- +1 yıl
aslında dayak yiyeni alıpda diğerini bozmakda güzel olurdu :D dayak yiyince kıuyamam ben ona. D
- +1 yıl
Ay çok değişken ruhlusun :D
- +1 yıl
Degilim be sonradan dusundum :d
- +1 yıl
:S anladım
+1 yılHayir gitmez
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 832 cevap paylaştı. Evet gider
01 Yorumla- +1 yıl
Benimde gider
- Devamını Gör (7)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar