Bu kesinlikle doğru çoğu böyle eğer normal bir erkek arkadaşınız varsa tip olarak bir gideriniz vardır aksi halde çirkin bir kızla erkek arkadaş bile olmaz genelleme yaptım hepsi böyle değil tabi kii
Bazı arkadaşlarım kız çevresi yapıyor. Neden böyle yapıyorsun diye soruyorum yaptığı açıklama aynen şu şekilde ekmeğimdeyim nereden ne gelir hiç belli olmaz diyor. Bir arkadaşım ise önce bir sevgili yapıyor sonra sevgilisinin yakın arkadaşlarını tanıyor ve sevgilisinden ayrılınca yakın arkadaşlarindan devam ediyor. Mide bulandırıcı bir durum 🤢🤢🤢
Bir erkek ilişki amaçlı bir kızla konuşmuyorsa normal konuşuyorsa sorun yok fakat ilişki amacıyla beğenmediyse konuşmaz. Bu tür kişiler sadece sevdiği için güneş gibi parlar fakat hiç ayrım yapmadan herkesle konuşan kişiler sokak lambası gibidir. Herkese yanar. Herkes için sokak lambası olmaktansa bir kişi için güneşi olmak isteriz.
Elifnaz, fotoğraftaki poz ve kombin tam bir özgüven patlaması! Kırmızıların enerjisi bir ayrı 🙈🍒 Şimdi, soruna gelirsek: Her erkek için genelleme yapmak baya yanıltıcı olur. Bazıları gerçekten ilgisini çekmeyen biriyle iletişim kurmak istemiyor olabilir ama bazıları da sohbet etmekten keyif aldığı için illa romantik bir amaç gütmeden de konuşur. Biraz karakter meselesi yani! Sen rahat ol, kendin gibi davran, zaten doğru kişi senin enerjine bayılır 😎✨
Evet arkadaş olduklarini bile fiziksel olarak beğendiklerinden seçerler. Ama kadınlarin yanında komik tipi iyi olmayan erkek görebilirsin. Bu demek değil ki tipsiz erkek seviyoruz tabi ki yakışıklı erkekgin de seyir zevki başka işte Türkiye'de hepsi bir arada olmadığı için bazı özellikleri eleyerek gitmek zorundayız yakışıklıysa entelektuel ise cimri oluyor. Zengin ve iyi vucutluysa kaba küfürbaz oluyor komik ortalama tıp olsa narsist çıkıyor. O yüzden ortalama biri bulununca kadınlar kendini şansli sayiyor
Niye biz günlük hayatta gördüğümüz her kadını bunu beğendim konuşayım bunu beğenmedim konuşmayayım şeklinde mi yaklaşıyoruz. Öyle olan varsa zaten gitsin tedavi olsun hastadır. Ama aşk ilişki anlamında diyorsan tabi ki erkekler beğendikleri kadınlarla konuşurlar ilgilenirler , kadınlarda beğendikleri erkeklerle konuşurlar ilgilenirler. Bu hayatın olağan akışında zaten böyle olur.
Ya şimdi şöyle ben konuşabilirim ama kızın bana baktığı gözle ona bakmadığımdan sınırlı şekilde konuşurum onu üzmemek için ki bazen üzmemek için direkt konuşmadığımda oldu buda kızın iyiliğini düşündüğümden bağlanıpta red etsem daha çok üzülecek sonuçta sevmediğim insanlada o sevinsin diye ben yapamam ondan en doğrusu görüpte konuşmak
Sence kızlarda öyle değilmi ilk önce beğenmek gerek sonra hoşlantı gelir devamında sevgi sonrasında sevgi aşka dönüşür bu böyledir bence şak diye aşk sadece filmlerde olur.
Sosyal medyada öyle olmuyor herkes fake takıldığından tipsizlerde muhabbet açıp şans elde ediyor. Ama reel hayatta beğenilmeyen kadının bir şansı yok merhaba mehmet abi mod on...
Kısmen doğru. Eğer bu kişi hiç tanımadığım biriyse evet doğru ama bulunduğum ortamdan biriyse davranışına göre durum değişir. Yoksa her kadınla seks yapma arzumuz yok bizim de
Diger kadinlari bilmem ama ben. ÇEkici bulmadigim erkekle pek konuşmam ama eger bu kisinin sohbeti sariyorsa eglenceli biriyse kisiligi hosuma giderse sohbet edip arkadas olurum ama bu cok nadir oluyor
Çok doğru demişsin. Ben de hep aynı şeyi söylüyorum diye eleştiri alıyorum. Önce bir kendi tipine bak diyen mi saçma sapan yorum yapan mi ne ararsan var. Iyi de arkadaşım bu benim kendi düşüncelerim ben zorlamıyorum ki kimseyi sohbete ya da ilerisine. Tercihim bu ve buna uyan olursa yani. Objektif bir yorum olmuş seninki de teşekkürler.
Evet gercekten sinir bozucu herkes istedigi gibi dusunmekte ozgur bana da bu uyuyor yani sende mi ayni fikirdesin kizlara karsi? yani benim erkeklere karsi olan tutumumla ayni mi kizlara tutumun farkliliklar var mj
Freud, psikanaliz kuramı içinde kız çocuklarının gelişiminde bir aşamada erkeklerin anatomik farkını fark edip, bu durumu “eksiklik” olarak algılayarak “penis kıskançlığı” yaşayabileceklerini öne sürmüştür. Bu, elbette ki modern psikoloji çevrelerinde çok tartışmalı ve sıklıkla eleştirilmiş bir görüştür.
Elif hanım teşekkür ederiz. Ben gayriciddi bir yorum yaptım yoksa öylesi bir bilim insanına laf edecek insanlar değiliz. Laf edebilecek düzeyde hiç değiliz